DFDS har ødlagt minicruise.

Som altid glæder man sig til et minicruise,med en hyggelig dag i Oslo. indtil at man finder ud af... læs mere

Anmeldt d. 8. juli 2020
Tommy A
Trist sejlads

Da vores teenage børn ikke før havde været på længere rejse med skib, ville vi prøve... læs mere

Anmeldt d. 7. juli 2020
MichaelS11579
Bergen, Norge

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
København Card
515 anmeldelser
fra 16,10 $
fra 793,15 $
Anmeldt d. 10. januar 2020 fra mobile enheder

Vi spiste 4 retter fantastisk lækker mad med frit valg blandt kortets 15 retter. Flot servering, dejligt tilberedt og serveret af kyndige og servicemindede tjenere. Kan bestemt anbefales til en romantisk middag for 2!

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, Einar B
Anmeldt d. 4. januar 2020 fra mobile enheder

Vi var 2 vennepar afsted på ‘Nytårscruise’. Det var en rigtig dejlig tur, hvor vi følte os forkælet og rigtig godt serviceret. Der var virkelig gjort en stor indsats for at give os en festlig oplevelse i enhver henseende. Der var også sat rigeligt med mandskab på, og alle var supervenlige og hjælpsomme. Så selvom vi fik forkert besked om Munch-museets åbningstider ( faktisk de samme som der stod på Google, så mon Munch- museet har meldt ordentligt ud? ) så var vi fuldt ud tilfredse med det hele. Maden nytårsaften var også dejlig, gode vine til- der blev ikke sparet på noget. TAK - for en skøn tur. Den kan i høj grad anbefales

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, EllenG557
Anmeldt d. 15. november 2019 fra mobile enheder

Vi var 4 personer afsted. Hjemme fra, havde vi bestemt os for at spise en 4-retters på skibets gourmetrestaurant. Vi blev taget godt i mod, betjeningen var i særklasse. Efter at have snakket med tjeneren (Jeppe) bestemte vi os til at tage “Rejsen” dvs. en 7-retters med vin. Det fortrød vi på ingen måder, det var den bedste restaurantoplevelse, jeg nogensinde har haft. Kan varmt anbefale Sjø. Håber de får den Michelin-stjerne, som de kæmper for, det har de fortjent!

Vinbaren ombord er også et besøg værd!
Vi havde bestilt en vinsmagning hjemme fra. Vi havde bare været så optimistiske, at lægge vinsmagningen samme dag som besøget på Sjø. Det skal lige siges at der ikke bliver sparret på vinen, når man er på Sjø. Vi gik ned i vinbaren, til Mikkel, dagen efter og spurgte om vi kunne tage vinsmagningen, selvom vi havde bestilt den til dagen efter. Det var intet problem og vi satte os og fik nogle rigtig gode glas vin. Igen verdensklasse betjening, vinbaren er et absolut must, hvis man skal med Oslo færgen!

Vi vender tilbage det er 100% sikkert!

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, patrickwiben
Anmeldt d. 6. november 2019

Super NICE, og virkelig value for pengene. Vi fik en super sejlads, og Colombus Bar blev udforsket til ende, da deres drinks bare er gode. Oslo er endvidere en dejlig by, hvor især Operahuset er et besøg værd.

Dato for oplevelse: juni 2019
Tak, Abdullah E
Anmeldt d. 31. oktober 2019 fra mobile enheder

Jeg er afsted på et cruise med min mand for at fejre hans fødselsdag.... Vi har booket mad hjemmefra og fik af den ansatte besked på at hvis ikke man brugte alle pengene (Ikke alle kan spise en 3 retters altid) så kunne man benytte voucheren på resten af skibet..... Vi har nu erfaret at dette ikke er sandt og at man kun kan bruge pengene i restauranten, så reelt scorer DFDS 450 kr fra os af fordi de ikke vil lade os handle for rest beløbet i enten shoppen eller natklubben som DERES medarbejder har sagt at man kunne...... Vi har været afsted før men det er første gang vi har booket mad i deres Explorer steak house hjemmefra så det er virkelig IKKE iorden at man skal betale 1500 kr for at man så mister 450 af dem på en medarbejder fejl... Vi har kontaktet deres kundeservice som bad os sende en mail til deres reklamationsafd og fik ydermere besked på at vi ville få svar hurtigt fordi de ingen sager havde for tiden.
Men der er ingen svar, ingen reaktion på deres Facebook chat andet end kontakt reklamationafd.

Håber der sker noget da ikke alle mennesker har røven fuld af penge og råd til at give ca 450 kr i tvungne "drikkepenge"
ØV FOR EN DÅRLIG OPLEVELSE

Dato for oplevelse: oktober 2019