“Super.....værtinden får den største stjerne”
Anmeldelse af H3 Fiskerestaurant

H3 Fiskerestaurant
Kvarter: Amager
Kvarter: Amager
Anmeldt 13. august 2020

Dejlig fiskemad, ok priser, lille ventetid, meget opmærksomhed.....prøv det!!
Super god indretning, renlighed og atmosfære

1  Tak, bente805

Anmeldt 24. juli 2020

Dejlig middag - dejlig vin - imødekommende og venligt personale. Indretningen er så fin. Jeg glæder mig allerede til næste gang

Dato for besøg: juni 2020
Tak, AnniC16
Anmeldt 11. juni 2020

Fantastisk stemning og pragtfuld mad. Her er smagfuldt indrettet, hyggeligt og med en rigtig god, personlig betjening.
Levede fuldt op til vores forventninger.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, LeneL77
Anmeldt 16. oktober 2019

Hyggelig lille fiskerestaurant med fisk og skaldyr af høj kvalitet fra den skønne nabobutik. Betjeningen er sød og uformel, og der er gode vine på kortet. Et af de bedste spisesteder på Amager.

Dato for besøg: september 2019
Tak, WBKBH
Anmeldt 11. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi fik en dejlig frokost med en lækker rejemad på surdejsbrød, og en omgang Fish and Chips. Potionsstørrelserne er lige tilpas, og vi fik god vejledning ift. det og indhold. Maden var udemærket, men det var betjeningen og atmosfæren, som var bemærkelsesværdig. Vi følte os virkelig velkomne, og stemningen var hyggelig og afslappet.
Vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, lise2806

Rejsende, der kiggede på H3 Fiskerestaurant, kiggede også på

Har du været i H3 Fiskerestaurant? Fortæl om dine oplevelser!