Vesterbro med Bo

Vesterbro med Bo ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Spændende og personlig tur med fortællinger om et langt liv i et hårdt... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
Gitte B
fra mobile enheder
Et ærligt tilbageblik på rå og voldsom fortid

Mia var min guide en bidende kold fredag aften i December, men hurtigt glemte jeg kulden, for Mia... læs mere

benedictes2023

Anmeldt d. 26. november 2022 fra mobile enheder

Meget spændende livshistorie fortalt af guiden Philip! Var på rundtur med ham i det indre København og fik et indblik i hans liv som har været fyldt af kriminalitet, stofmisbrug, hjemløshed, svindel og meget mere af det barske. Philip tager dig med på gåtur gennem København og du inviteres med i hans liv gennem hans fortælling.
Kan klart anbefales!

Tak, Pernillenullepeterse
Anmeldt d. 26. november 2022 fra mobile enheder

Min teenage-søn og jeg var med på en guidet tur med Philip. Han er en fantastisk formidler og fortæller hudløst ærligt om han liv og giver sig tid til at svare på spørgsmål. Vi er begge meget imponerede over det drive der er i ham, som gør at han kunne give os denne oplevelse mindre end et år efter at han har brudt sit mønster. Vi hepper på Philip!

Tak, 203triner
Anmeldt d. 25. november 2022 fra mobile enheder

Endnu en fantastisk tur gennem byen. Denne gang med Jan på tur i Pisserenden. Jan er en fantastisk fortæller. Ærlig, åben, skarp og med mange virkelig sjove og underspillede anekdoter. Man kan ikke undgå at blive berørt og få tanker om end liv og livsbane. Af hjertet tak <3

Tak, Geske F
Anmeldt d. 20. november 2022 fra mobile enheder

En helt igennem fantastisk og gribende tur med Sami. Vi var meget taknemmelige for den åbenhed og ligefremme tilgang som Sami havde. Vi fik virkelig en øjenåbner. Kæmpe tak for Sami og Gadens Stemmer.

Tak, Ursula S
Anmeldt d. 19. november 2022 fra mobile enheder

Var på tur med Sami, det var utrolig spændende at høre hendes historie, selvom den var meget barsk, hun er en god fortæller. Spændende at komme rundt på byvandring. Kan klart anbefales.

Tak, Diana J