“Gadens stemmer ”

Gadens stemmer
nr. 63 af 250 Ture i København
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 3. februar 2018 fra mobile enheder

Vi havde en super fed oplevelse med gadens stemmer. Vi var afsted med 3 klasser fra Vejen ungdomsskole, og historien, som blev fortalt af vores guide Lars, var super spændende. Vores unge er udsatte unge, og hans historie ramte alle, specialt nogen blev meget rørt under turen, fordi de kunne genkende sig selv i hans historie. Lars var humoristisk, venlig og bare ægte. Konceptet er rigtig godt, men også super relevant. Vi kan varmt anbefale turen og Lars som guide.

Dato for oplevelse: februar 2018
Tak, ChristinaInd
My R, PR-chef hos Gadens stemmer, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. februar 2018

Kære Christina, mange tak for din skønne anmeldelse og dine venlige ord. Efter jeres tur kom Lars forbi kontoret, og han var også så glad og rørt over oplevelsen. I skal vide, at I også skabte en god oplevelse for ham, når hans erfaringer fra fortiden kan omsættes til noget positivt og lærende for jeres elever. Vi håber, at se Vejen Ungdomsskole en anden dag. Varme hilsner fra København

Filtrér

Anmeldt 5. oktober 2017

Kan varmt anbefale de guidede ture med Gadens Stemmer. Jeg har 3 år i streg haft denne oplevelse, sammen med mine 9. klasses elever. 3 forskellige guider - det gør stort indtryk hver gang.

Dato for oplevelse: september 2017
Tak, Mathias M

Kære Mathias, vi er ikke så aktive her på Trip Advisor, så jeg beklager vores sene svar. Men et kæmpe stort tak for din anmeldelse af Gadens Stemmer, som også har æren af at være den allerførste anmeldelse af os på Trip Advisor - vi håber at se dig igen i 2018.

Rejsende, der kiggede på Gadens stemmer, kiggede også på

Frederiksberg, København
Frederiksberg, København

Har du været i Gadens stemmer? Fortæl om dine oplevelser!