“Fantastisk mad”

Kvarter: Det ydre Vesterbro
Kvarter: Det ydre Vesterbro
Anmeldt 16. september 2018 fra mobile enheder

Super lækre sandwich pandekager
Ligeledes er deres dessertpandekager med nutella et must have !
Dejligt med liv og kvalitet i Sydhavnen ❤️

Dato for besøg: september 2018
Tak, JaneD1801

Anmeldt 12. september 2018 fra mobile enheder

Første gang jeg var på cafeen, og bestemt ikke sidste gang jeg kommer her.
Fantastisk lækker mad fra Marocco. Hjemmelavet og godt.
Super fin og venlig betjening.
Jeg fik bl.a. forskellige salater, super lækkert.
Kommer snart igen

Dato for besøg: september 2018
Tak, Joan P
Anmeldt 8. juni 2018 fra mobile enheder

Vi sætter os ved et. Bord. Servitricen for to gange forbi vores bord uden et ord. Vi tænker hun vel kommer med et menukort. Vi venter. Og venter. Og venter. 15 min går. Intet sker. Vi spørger så en anden gæst som oplyser at det et cafeteria stil. Ligesom på et plejehjem skal man selv gå ind og bestille.

Vi gider ikke vente mere og går. Stedet reklamerer for at have været kåret til Københavns “bedste cafe” i 2018. Det må være blandt restauranter der ligger på samme adresse med samme navn.

Vi kommer ikke igen til et sådant er sløvt foretagende, det ikke engang gider at fortælle at de ingen service har.

Vi anbefaler i også bliver væk!

Dato for besøg: juni 2018
5  Tak, Mouritsenbrunnen
Anmeldt 25. marts 2018 fra mobile enheder

Vi tog en kop kaffe og et stykke hindbær cheesecake. Mums, det var godt. Der var også lækre marokkanske retter / brunch, som duftede fantastisk og så lækre ud. Dem skal vi forbi snart og smage. Rigtig hyggelig stemning og god betjening.
Kan stærkt anbefales!

Dato for besøg: marts 2018
Tak, FamilyAndresen
Anmeldt 20. marts 2018 fra mobile enheder

Havde læst flot anmeldelse af cafeen i en avis, så jeg lokkede en kollega med til frokost. Vi blev ikke skuffede. Den spændende (og for mig) særlige frokostsandwich med et overflødighedshorn af fyld smagte virkelig dejligt. Jeg lod ekspeditionen vælge - men man kan også vælge selv. Kan kun anbefale et besøg. Jeg vil selv forbi igen om nogle måneder - så vil jeg prøve at sidde udendørs på deres lille terrasse.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, LKjer

Rejsende, der kiggede på South Harbour Cafe, kiggede også på

Har du været i South Harbour Cafe? Fortæl om dine oplevelser!