“Kan anbefales!”

Barril
Kvarter: Det indre Vesterbro
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 8. august 2021

Hyggelig restaurant med god mad til rimelige priser, venlig smilende betjening og god stemning. Kan bestemt anbefales.

Tak, Sisyfos

Anmeldt 12. juni 2021

Rigtig god vin og drinks. Maden smagte godt, men ikke noget nyt eller specielt. God, simpel italiensk mad. God stemning.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 277amaliee
Anmeldt 12. juni 2021

Risottoen kunne godt have tålt 5 min mere, for risene var til den hårde side. Ellers var maden god men ikke fantastisk. Lokalet er meget hyggeligt men også dunkelt, så når man sad i modlys fra vinduet kunne man nærmest ikke se ansigtet på personen overfor. Venlig men lidt upersonlig betjening.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, HenrietteL64
Anmeldt 29. maj 2021

Vi fik Barril's 6 retters menu og var meget tilfredse med alle retterne. Velsmagende og vellavet med det Italienske tuch.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Thomas B
Lenette Kierulff, Chef  hos Barril, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. juni 2021

Hej Thomas.
Tak for din anmeldelse. :)
Vi ser frem til at tage imod dig igen en anden gang. :)

Mvh.
Lenette Kierulff
Driftschef

Anmeldt 16. maj 2021

Barril er den hyggeligste vinbar på Vesterbro - lækker og stilfuld indretning, fantastisk vin og mad og det sødeste personale, som skaber rammerne for en gennemført aften. (Deres sangria er et must). Tjek deres kalender for events, hvis du vil have en ekstra god aften med DJ.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Inspire816759

Hej. :)

Tusinde tak for de søde ord. :) Vi ser frem til at tage imod dig igen en anden gang. :)

Mvh
Lenette Kierulff
Driftschef

Rejsende, der kiggede på Barril, kiggede også på

Har du været i Barril? Fortæl om dine oplevelser!