“Meget dårlig”
Anmeldelse af Nærvær

Nærvær
Prisklasse: 100 kr. - 500 kr.
Kvarter: Christianshavn
Kvarter: Christianshavn
Anmeldt 4. oktober 2023

Uvenlige, ikke serviceminded personale. Fik ingen service andet end mange kander vand som vi ikke have bestilt. Brunchen kan ikke anbefales, får ingen ting for pengene. Kaffe kan ikke fås i kander, kun en kop af gangen.

• Stemning
1  Tak, Helle M

Anmeldt 25. september 2023 fra mobile enheder

Var til en reception hvor der blev serveret mange forskellige af de lækreste tapasretter. Dejlige vine og meget venlig betjening.

Tak, MrJGF
Anmeldt 10. september 2023

Denne turist- og lokal fælde er nok den værste mad- og service oplevelse min mand og jeg nogensinde har haft i Købengavn, til dato. Vi bestilte 2 mindre retter der bestod af kammusling med en tyk peanut sauce (fra dåse), og hovedretten der skulle forestille at være frisk hel stegt rødspætte var tydeligvis fra frossen stand, og meget lille i størrelsen. Tilbehør var ekstremt surt og retten hang smagsmæssigt slet ikke sammen, Til gengæld kostede den, den nette sum af 500 dkr! Selv i grøften hvor den stegte rødspætte er ca. dobbelt så stor, og helt friskfanget, koster den kun ca. 365dkr! Vi afsluttede med den mest rædselsfulde og yderst beskedne capuchino, den værste jeg nogensinde har smagt! Til gengæld kom den så heller ikke med hverken teske', eller sukker. Det her sted lukrerer på beliggenhed, og de havde sågar heller ikke fiskekniv - næ nej, men de have dog lige bestilt dem! Gud fader bevares, sikken en led oplevelse - vi aldrig glemmer, og rasende dyr!

• Stemning
Tak, Anne Marie B
Anmeldt 3. juli 2023 fra mobile enheder

Desværre en ærgerlig madoplevelse med en ellers smuk udsigt. Maden er prissat helt skævt ift kvalitet, portionstørrelse og kreativitet.

Derudover oplevede vi tjenere, som var alt andet end nærværende.

Den ene stjerne handler primært om, at de bor lige opad et fint gadekøkken-område, som vi blev dejligt bespist af - efter at gå sultne og 1000kr fattigere fra Nærvær.

Øv!

Dato for besøg: juli 2023
Tak, vanjap317
Anmeldt 6. juni 2023

Utrolig dårlig service, hvor tjenerne skyndte sig væk så hurtigt de kunne med et “thats it?” midt i vores bestillinger?!
Meget uopmærksomme tjenere, hvor vi hele tiden skulle bede om ekstra vand, mere bestik og at få ryddet gamle tallerkener af undervejs (vi betsillte mange forskellige retter).
Vi fik først maden 1,5 time efter vi havde bestilt
Fin mad, men ærgeligt den blev serveret med så meget ugidelighed.

Dato for besøg: juni 2023
2  Tak, O2100RIhille

Rejsende, der kiggede på Nærvær, kiggede også på

Har du været i Nærvær? Fortæl om dine oplevelser!