“Værste service til dato”
Anmeldelse af Gao Dumpling Bar

Gao Dumpling Bar
nr. 1.252 af 2.876 Restauranter i København
Kvarter: Det indre Nørrebro
Kvarter: Det indre Nørrebro

Fin mad. Pænt dyrt for et måltid man ikke bliver mæt af. Men svært at abstrahere fra de mest skrækkelige personale. Man bliver ikke tager imod. De har ekstrem dårlig attitude og man skal selv betjene sig selv. Hvis man spørger efter et bærger til soya bliver der vendt øjne og snik snakkede i køkkenet. Ærgerligt for sådan en hyggelig lille kælder restaurant.

Dato for besøg: januar 2023
Tak, Emma L

Anmeldt 11. november 2022

Når man lige har været i Italien, hvor selv de meget små steder har rigtig god service, er det en nedslående oplevelse at komme tilbage til Danmark og gå ud og spise, hvor service nærmest ikke eksisterer længere.
Personalet bestod af to personer, som lignede to store skolepiger, og de havde desværre intet begreb om service.
Bordet vi sad ved var fedtet ind, og jeg måtte selv tørre det af med en serviet.
Maden var okay, men lunken, betjeningen som nævnt meget ringe, der blev spillet høj musik, og siddepladserne var ukomfortable.
Alt i alt en meget ringe oplevelse.

Dato for besøg: november 2022
Tak, F4166NSjudiths
Anmeldt 28. august 2022 fra mobile enheder

Nogle synes måske at prisen er fin, og det er også en forventelig prisklasse i København. Men jeg synes dog ikke at man fik særlig meget mad for pengene. Til gengæld var det ekstremt lækkert, og smagte fantastisk.

Dato for besøg: august 2022
Tak, Klaraandreaa
Anmeldt 5. december 2021

GAO har et små menukort, hvilket er et plus, da det i forvejen er svært at vælge mellem de få retter. Deres dumplings er helt fænomenale. Man køber 6 stk. af gangen, og 24 stk. kan fint gøre to fyre mætte. Det er længe siden, at jeg har talt så meget om et spisested til venner og familie, men dette er værd at snakke om. Klar anbefaling herfra.

Dato for besøg: december 2021
Tak, martinlund2021
Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

Vi smagte pork, chicken og mushroom - alle tre gode. Hurtig betjening og hyggeligt at sidde udenfor - kunne være fedt med noget chili oil, ekstra sesam e.l. ved bordet :)

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 83nillen

Rejsende, der kiggede på Gao Dumpling Bar, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Gao Dumpling Bar? Fortæl om dine oplevelser!