“4..”

nr. 20 af 82 Dessert i København
Kvarter: Østerbros
Kvarter: Østerbros
Anmeldt 10. august 2020

For at isoteket ville komme op på 5, skulle der have været flødeskum til :)
Vi fik; jordbær, chokolade, citron og kokos-brombær smagte lækkert!
- også ubehageligt med træske, de kradser i munden.

Tak, KatrineR139
JeppeV685, Ejer hos Isoteket, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. september 2020

Kære Katrine
Mange tak for din anmeldelse. Vi er superglade for, at du kan lide vores gelato :) Vi kan dog ikke skjule en lille ærgrelse over at blive bedømt på manglende flødeskum, da vi laver (prisbelønnet) gelato, hvor flødeskum ikke rigtigt hører hjemme, synes vi. Vi kæmper hårdt hver dag for at lave verdens bedste og mest innovative – 5-stjernede – is, som vi - i italiensk tradition - ønsker skal stå i centrum. Misforstå mig ikke, en gammeldags med flødeskum etc. er superskøn - det er bare ikke vores gebet. KH Jeppe, ismager

Anmeldt 2. maj 2020

Ananassorbet med thai basilikum? Skræmmende god kombination! Fremragende god is - kan ikke rigtig sammenlignes med noget andet is her i byen. Prøv det! Fungerer også glimrende på en gråvejrsdag med støvregn.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Flaneures
JeppeV685, Owner hos Isoteket, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. maj 2020

Tusind tak for din dejligt overstrømmende anmeldelse. Vi labber det i os, og glæder os over, at vi er lykkedes med at begejstre dig! KH Isoteket

Anmeldt 24. april 2019 fra mobile enheder

Lækker og smagfuld is. Spændende smagskombinationer, flotte farver og fin beliggenhed, når vejret tillader at man kan sidde på en bænk på Bopa Plads lige overfor.

Dato for besøg: april 2019
Tak, Muldgaard
JeppeV685, Owner hos Isoteket, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. april 2019

Tusind tak for de virkelig skønne ord. Det betyder meget for os!!
Varme ishilsner fra alle os i Isoteket :)

Anmeldt 6. marts 2018

Er lidt sent ude, men sikke nogle fantastiske is min familie og jeg fik i efteråret. Det er simpelthen noget af det bedste is jeg har smagt. Glæder mig til at komme tilbage.

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, Monica E
Jeppe V, Ejer hos Isoteket, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. marts 2018

Mange tak, Monica, det glæder os utrolig meget! Du og din familie er mere end velkomne den kommende sæson (satser på at åbne langfredag). KH Jeppe, Isoteket

Anmeldt 4. februar 2018

Et hyggeligt lille sted med hjemmelavet gelato. Smagsvarianterne varierer, men mine favoritter er citron/birkes-sorbet og kanelmælkeis.

Dato for besøg: august 2017
Tak, 316emiliep
Jeppe V, Owner hos Isoteket, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. februar 2018

Kære Emilie - tusind tak for din fine anmeldelse! Vi er glade for at du kan lide vores is, og glæder os til at se dig til foråret!. KH Isoteket
NB. Citron/birkes-isen er vi også helt pjattede med - men det er faktisk en mælkebaseret is, ikke sorbet :)

Rejsende, der kiggede på Isoteket, kiggede også på

Har du været i Isoteket? Fortæl om dine oplevelser!