Tak for turen

Professionel modtagelse, fleksibel med at rykke vores reservation 1 time før booket tid. Vi var en... læs mere

Anmeldt d. 22. juni 2021
Trek09894084888
Holbæk, Danmark
fra mobile enheder
God tur med FriendShips

Super god service. Vi havde lejet 3 både og der var god introduktion inden afgang og alt gik så... læs mere

pernille848
Hillerød
fra mobile enheder

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
fra 70,46 $
Kanaltur i København
531 anmeldelser
fra 16,41 $
fra 21,01 $
fra 55,87 $
Anmeldt d. 26. juli 2021 fra mobile enheder

Lækket at kunne sejle rundt i København og kunne komme rundt stort set alle vejen . En rigtig hyggelig tur med venner elle familie

Tak, Michaelgregersen2021
Anmeldt d. 21. juli 2021 fra mobile enheder

Meget flot båd, nem og sejle dog meget lav fart. Virkelig godt med 3 timers sejlads, man når ikke lang rundt på under 3 timer

Tak, Mette J
Anmeldt d. 21. juli 2021

Stor oplevelse. Reservationen var let og alt var i orden. Vi kom en halv time tidligt, men de var allerede klar til os, og vi blev sendt afsted efter en lille introduktion til båd- og sejlreglerne. Båden fungerede fint, og siddeområdet var fantastisk, da vi havde et bord til vores mad og drikkevarer. Returen var også let.

Tak, 977vibekeg
Anmeldt d. 6. juli 2021

Rigtig flot og stor båd med gode siddepladser.

Vi havde problemer med at styre båden, og fik en fra personalet ud for at hjælpe.
Super super sød, hjælpsom og ikke midnat tålmodig! Så tak for at hjælpe os til en skøn tur!

Tak, Lauravejle
Anmeldt d. 4. juli 2021 fra mobile enheder

Virkelig kaos da vi kom
Ingen struktur omkring det at skulle udlev både til så mange på samme tid
Vi stod længe og ventede
Og bad om korrektion på tid
Da vi først kom afsted 15 senere

Dato for oplevelse: juni 2021