Meddelelse fra Tripadvisor:Denne virksomhed holder midlertidligt lukket indtil d. 12/03/2021
Fantastisk og børnevenlig tur

Book hellere 2 timer med det samme.. tiden går så hurtigt og børnene elskede det (selv deres mor... læs mere

Anmeldt d. 13. oktober 2020
tinapB1408YO
fra mobile enheder
Perfekt!

Ikke noget at klage over 😃 det gik let og alt var som det skulle være. Helt sikkert en oplevelse... læs mere

Anmeldt d. 13. september 2020
969nannab
fra mobile enheder

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
fra 71,24 $
Kanaltur i København
516 anmeldelser
fra 16,18 $
fra 37,43 $
fra 21,25 $
Anmeldt d. 8. august 2020 fra mobile enheder

Virkelig fin intro, flotte og rene både med puder i og bord. Vi var 4 og man kunne fint være 8 i alt. Kan anbefales ☺️

Tak, christianhellstrom
Anita S, PR-chef hos FriendShips, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. oktober 2020

Mange tak for den fine anmeldelse og anbefalingen, det sætter vi virkelig pris på. :) Vi er glade for at høre, at I havde en dejlig fødselsdagstur på vandet. Vi håber at kunne byde jer velkommen igen en anden gang. Bedste hilsner Anita

Anmeldt d. 6. august 2020 fra mobile enheder

Hyggelig familietur. Fin rengjort båd, gode instrukser, rart personale, og vi var klar til at sejle lidt før tiden.
2 timer var perfekt til at se alle tilladte kanaler, og spise lidt medbragt mad.
Båden er vanskelig at manøvrere fordi motoren er meget lille. Hvis der kunne laves en aftale om badning et sted, havde det været verdensklasse ☀️

Tak, BrianGejlChr

Mange tak for den flotte anmeldelse, Brian. Det sætter vi virkelig pris på. Vi er glade for, at I havde en dejlig tur. :) Tak også for din feedback mht. et sted, hvor man kan bade. Problemet er, at man i følge havnereglementet kun må bade i de afmærkerede badezoner, og det er af sikkerhedsmæssige årsager alle steder, hvor man ikke kan sejle, men vi må gå i tænkeboks og se, om vi kan finde en løsning. :) Tak igen, og vi håber at kunne byde jer velkommen igen en anden gang. Bedste hilsner Anita

Anmeldt d. 5. august 2020 fra mobile enheder

Båden var fin, syntes dog at motoren var lidt for lille til båden, især når man skal manøvrer rundt blandt havnebusser mm.

Tak, N7988WXmichaelb

Tak for din anmeldelse og ikke mindst den konstruktive kritik, det sætter vi pris på, da det hjælper os med at blive bedre. Jeg har sendt din feedback videre til vores tekniske afdeling. Tak igen, og vi håber at kunne byde dig velkommen igen en anden gang. Bedste hilsner Anita

Anmeldt d. 3. august 2020

En super fin oplevelse, båden var behagelig og ren, styringen er noget langsom men efter lidt tid lærer man at navigere alligevel. Er lidt uforstående over for hvorfor at hver time kun er for 55 minutter, når man har købt 4 timer skal man aflevere 20 minutter før den tid der står i bookningen. Kan godt forstå der sal bruges lidt tid til klargøring inden den lejes ud igen, men den nødvendig tid stiger jo ikke med 5 minutter pr lejet time.

Tak, Robert E

Hej Robert. Du får også lige et svar her. :) Tak for den fine anmeldelse og ikke mindst den konstruktive feedback, da den hjælper os til at blive endnu bedre. :) Som du selv skriver, er det pga. af rengøring, men også så båden kan nå at lade og være klar til næste tur. Vi håber at kunne have fornøjelsen af at byde jer velkommen igen en anden gang. Bedste hilsner Anita

Anmeldt d. 3. august 2020 fra mobile enheder

Båden var rengjort og klar til tiden. Grundig instruktion af personalet. Let at sejle og vi havde en super hyggelig tur i eget tempo. 2 timer passede til en rundtur i alle de tilladte sejl kanaler.

Tak, VilmerDK
Anita S, PR-chef hos FriendShips, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. oktober 2020

Mange tak for den flotte anmeldelse, det sætter vi virkelig pris på. Vi er glade for at høre, at I havde en dejlig oplevelse. Vi håber at kunne byde jer velkommen igen en anden gang. :) Bedste hilsner Anita