“God mad, vin og betjening i hyggelige lokaler”

Garden Restaurant & Vinbar
Reservér bord
tir. 20/10
20:00
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Garden Restaurant inviterer dig indenfor til en vidunderlig gastronomisk oplevelse fra det nordiske køkken. Restauranten har brunch-, frokost- og aftenkort, hele vejen igennem prioriterer vi kvalitet højt. De smukke omgivelser med Kongens Have som nabo, og Den Kongelige Livgarde der marcherer forbi, skaber de perfekte rammer at nyde hinandens selskab i.

Ja, det var god mad, vin og betjening. Lækker tre retters menu. Vi var der til frokost men fik en menu som også serveres om aftenen. Lækker mad, smagfuld og flot. Købte vin på glas, som vi fik lov til at smage først. Gode vine. Betjeningen var også god og lokalerne er hyggelig.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Thomas A C

Anmeldt 5. september 2020

Var på Garden med min kæreste, og det var desværre en super skuffende oplevelse der gør vi ikke kommer igen, da der var gået 90 minutter havde vi kun fået brød med sortfodsskinke og jomfruhummere bisquen med kammusling, og når man kun får én kammusling er det ikke iorden den er så sej, tror det må være den sejeste kammusling jeg har spist, udover det manglede bisquen nok smag, kunne godt have været kogt op længere. Hovedretten var fin fik ribeye med god smag og god stegeskorpe, hyggelig atmosfære og ellers flinkt nok personale, jeg påpegede ydmygt min skuffelse da vi fik regningen, hvor jeg blev afbrudt af den kvindelige tjener, som ikke engang lod mig snakke ud og forklarede de var underbemandede, dårlig stil, er med på der var stress på, men altid lad kunden tale ud pg udtrykke sin mening, var også meget flink og rolig omkring min ‘klage’ at man så ikke bliver kompenseret når maden er dårligt tilberedt og det tager halvandet time for 2 små foretter er super dårlig stil, og ikke noget jeg har oplevet andre gode spisesteder, man skal med det samme som personale tage ansvar og evt. tilbyde forretterne og drikke gratis eller en anden løsning, det var ellers super ærgeligt fordi virkede som om stedet har masser potentiale, der er hyggelig atmosfære og smagselementerne var som sådan også gode nok, bare dårlig tilberedning og dårlig service (kun da jeg påpegede min utilfredshed) super ærgelig oplevelse desværre..

Dato for besøg: september 2020
Tak, Madgladmand96
Anmeldt 30. juli 2020 fra mobile enheder

Har været der flere gange. Klart min stamsted. Maden er fantastisk, servicen er sublim og så er det også gode priser! Det hele virker meget familiært, og mange af deres råvarer kommer fra deres egen gård på Fyn. Klart et besøg værd.

Tak, bjerggaard20
Anmeldt 27. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt sted. De havde gjort det trygt at være ift. corona selvom stedet er småt. Maden var super lækkert og vi nød det hele. Vi havde bestilt via dinnerdays, så det var ovenikøbet billigt. Kan bestemt anbefale stedet.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, frederikket2017
Anmeldt 12. juli 2020

Vi fandt en hyggeligt restaurant i kælderen. Kreativ indretning, venlig og smilende betjening (Marie). Atmosfæren er skøn, hyggelig og man føler sig meget velkommen. Vi fik kammuslinger og tapas til forret - meget smagfuldt og dertil anbefalet vin per glas. Til hoveddret fik vi Risotto og Coq au vin og det var meget smagfuldt.

Skal man spise længe skal man lige overveje om man vil sidde på højstolene, for trods bløde puder kan det blive lidt hård i længden.
Vi spise 2 personer 2 retter hver, velkomst drink og 4 glas vin for i alt 1.215,- og det var helt klart pengene værd!

Tak, Christian D

Rejsende, der kiggede på Garden Restaurant & Vinbar, kiggede også på

Har du været i Garden Restaurant & Vinbar? Fortæl om dine oplevelser!