105 US$
Gratis afbestilling indtil d. 06.07.22
Book nu, betal under opholdet
Priceline
64 US$
Gratis afbestilling indtil d. 07.07.22
Agoda.com
52 US$
Expedia.com105 US$
travelup.com77 US$
FindHotel106 US$
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 8. august 2021

Til prisen et super fint hostel med gode fællesfaciliteter. Rigtig god seng og aircondition på værelset. Fint bad og toilet. Venlig og festeligt personale. Rigtig god beliggenhed og det er rigtig dejlig med cykeludlejning på hotellet. Kommer helt sikkert igen

Dato for ophold: august 2021
1  Tak, speedy2b2021
Anmeldt d. 1. august 2021

Vi var meget tilfredse med opholdet. God og uformel stemning på hotellet. Værelser selvfølgelig lidt små men vi forventede heller ikke store rum. Beliggenhed er perfekt - tæt på s-tog og Rådhuspladsen/centrum og alligevel smuk tæt på søerne. Dejligt at sidde ude foran hotellet i godt vejr

1  Tak, EGJM1428
Anmeldt d. 1. august 2021

Skønt hotel tæt på det vi ønskede i kbh..Hotellet var pænt og rent, og betjeningen var i top, både telefonisk og på hotellet.. Dejligt at kunne tage afsted med 3 halvstore børn, og være på sammen værelse og alligevel med en smule privat liv.. Jeg kan varmt anbefale dette hotel..

1  Tak, Y7562CWinfo
Anmeldt d. 31. juli 2021

Super beliggenhed.Mange muligheder for underholdning.Tv,spil,svømning m.m. Hyggeligt både ude og inde.Venlig og hjælpsom personale.pæne værelser ,Dejligt at bad og toilet var adskilt.Støjsvagt ingen larm fra biler.

1  Tak, lbnkunst
Anmeldt d. 27. juli 2021

Dejlige veloplagte medarbejdere, der ydede god service. Der var begyndende skimmelsvamp i loftet i baderummet, og der var ikke særligt rent på værelset. Alt i alt var der god stemning, og det eneste, der trækker ned var housekeeping, der bankede på 8.53 på udtjekningsdagen og åbnede døren, mens vi var ved at gøre is klar og tage tøj på.

1  Tak, annarie2021