77 $
Gratis afbestilling indtil d. 06/10/21
Book nu, betal under opholdet
77 $
Gratis afbestilling indtil d. 07/10/21
Agoda.com
51 $
Gratis afbestilling indtil d. 06/10/21
Priceline77 $
Hotels.com77 $
FindHotel77 $
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 1. august 2021

Vi var meget tilfredse med opholdet. God og uformel stemning på hotellet. Værelser selvfølgelig lidt små men vi forventede heller ikke store rum. Beliggenhed er perfekt - tæt på s-tog og Rådhuspladsen/centrum og alligevel smuk tæt på søerne. Dejligt at sidde ude foran hotellet i godt vejr

Tak, EGJM1428
Anmeldt d. 1. august 2021

Skønt hotel tæt på det vi ønskede i kbh..Hotellet var pænt og rent, og betjeningen var i top, både telefonisk og på hotellet.. Dejligt at kunne tage afsted med 3 halvstore børn, og være på sammen værelse og alligevel med en smule privat liv.. Jeg kan varmt anbefale dette hotel..

Tak, Y7562CWinfo
Anmeldt d. 31. juli 2021

Super beliggenhed.Mange muligheder for underholdning.Tv,spil,svømning m.m. Hyggeligt både ude og inde.Venlig og hjælpsom personale.pæne værelser ,Dejligt at bad og toilet var adskilt.Støjsvagt ingen larm fra biler.

Tak, lbnkunst
Anmeldt d. 27. juli 2021

Dejlige veloplagte medarbejdere, der ydede god service. Der var begyndende skimmelsvamp i loftet i baderummet, og der var ikke særligt rent på værelset. Alt i alt var der god stemning, og det eneste, der trækker ned var housekeeping, der bankede på 8.53 på udtjekningsdagen og åbnede døren, mens vi var ved at gøre is klar og tage tøj på.

Tak, annarie2021
Anmeldt d. 19. juli 2021

familietur med et barn, to unge og en mor.
Venligt og hjælpsomt personale
God stemning og masser af liv i fællesområderne
Et rigtig godt sted at bo, også med børn.
I gåafstand til det centrale København og med Vesterport lige om hjørnet.

Tak, kaneb166