7 personer kigger på dette hotel
92 US$
Gratis afbestilling indtil d. 24.08.22
Book nu, betal under opholdet
92 US$
Gratis afbestilling indtil d. 25.08.22
Agoda.com
44 US$
Gratis afbestilling indtil d. 24.08.22
Hotels.com92 US$
travelup.com69 US$
Travelocity92 US$
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 1. august 2021

Skønt hotel tæt på det vi ønskede i kbh..Hotellet var pænt og rent, og betjeningen var i top, både telefonisk og på hotellet.. Dejligt at kunne tage afsted med 3 halvstore børn, og være på sammen værelse og alligevel med en smule privat liv.. Jeg kan varmt anbefale dette hotel..

1  Tak, Y7562CWinfo
Anmeldt d. 31. juli 2021

Super beliggenhed.Mange muligheder for underholdning.Tv,spil,svømning m.m. Hyggeligt både ude og inde.Venlig og hjælpsom personale.pæne værelser ,Dejligt at bad og toilet var adskilt.Støjsvagt ingen larm fra biler.

1  Tak, lbnkunst
Anmeldt d. 27. juli 2021

Dejlige veloplagte medarbejdere, der ydede god service. Der var begyndende skimmelsvamp i loftet i baderummet, og der var ikke særligt rent på værelset. Alt i alt var der god stemning, og det eneste, der trækker ned var housekeeping, der bankede på 8.53 på udtjekningsdagen og åbnede døren, mens vi var ved at gøre is klar og tage tøj på.

1  Tak, annarie2021
Anmeldt d. 19. juli 2021

familietur med et barn, to unge og en mor.
Venligt og hjælpsomt personale
God stemning og masser af liv i fællesområderne
Et rigtig godt sted at bo, også med børn.
I gåafstand til det centrale København og med Vesterport lige om hjørnet.

1  Tak, kaneb166
Anmeldt d. 19. juli 2021

For mange myrer på tag værelse og terrassen og vi fortalte det men intet blev gjort og som de 3 dage gik kom der flere og flere på værelset .. ved godt det er et hostel men det her virkelig det mindste værelse vi har haft

1  Tak, mariannevogelius