Anmeldt d. 3. august 2020

Det er nok beregnet til de yngre der er mere ligeglad med rengøring.
Fedt pletter overalt på væggene i værelset og en stoppet rist i bruseren, vand der løber i toilet og lys der slukket når man er i bad.
Så fan af stedet er jeg ikke !

Dato for ophold: august 2020
Tak, jhc483
Anmeldt d. 24. juli 2020

Vi har haft en dejlig kort ferie i København, vi var 4 personer afsted og har haft en god seng at sove i. Til morgen har vi hentet brød ude i byen og spist i Køkkenet inde turene har gået ud på oplevelse.

Tak, ran1172
Anmeldt d. 22. juli 2020

Lækkert at komme på et afslappet, men samtidigt rent og supertjekket hostel lige midt i byen.
Personalet var venligt, værelset rent og pænt og med dejlig udsigt over mod Søerne, og der er godt skiltet til de forskellige faciliteter.

Tak, mwgammelmark
Anmeldt d. 18. juli 2020

Rengøring var ikke god på værelset, der manglede håndsæbe ( i en corona tid er det godtnok skidt) , der var alt for lidt fokus på at spritte hænderne, der var stort set ikke opsat sprit andet end ved receptionen . For mange mennesker på alt for Lidt plads.
Nøgle kort stoppede med at virke en time før tjek ud.
Rengøring kom inden tjek ud og rengjorde de nederste køjer mens vores søn sov i øverste

Toiletdør slutter ikke tæt, det giver udfordringer hvis man er på værelse med en fremmed.

Tak, rikkedt
Anmeldt d. 17. juli 2020

Steel House er et superhyggeligt og rart sted. Du får hurtig hjælp og svar. Det er godt for familier med både større og mindre børn. Der er noget for alle. Og så du bor centralt i København og kan komme rundt overalt, både til fods, med offenlige transportmidler eller din bil, der holder billigt i garagen - what's not to like :-)

Tak, annsofiehviid