Anmeldt d. 22. juni 2020

God beliggenhed ved søerne og centrum. Plads til alle trods ungt miljø. Der kunne dog godt være et tv på værelserne. Gode udlejningscykler. Store varme dyner. Kommer gerne igen. Rummeligt 6 Pers. Værelse.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, allimabb23
Anmeldt d. 6. juni 2020

Jeg bruger ofte Steel House når jeg smutter til Kbh. Det er centralt, nemt at booke og der er alt hvad man skal bruge. Jeg booker ofte bare en seng til mig selv på en sovesal, men også familierum når børnene er med. Kan varmt anbefale det.

Dato for ophold: juni 2020
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, gittedirdal
Anmeldt d. 8. maj 2020

Blev behandlet dårligt og kigget skævt til fra start af. Der var ingen smil eller imødekommende venlighed fra personalet af og absolut ingen service.
Ydermere var værelset møgbeskidt og man måtte simpelthen ikke have en gæst på besøg. Har aldrig oplevet noget lignende.

Dato for ophold: maj 2020
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, 357jacob
Anmeldt d. 5. februar 2020

Værelset var tydeligt ikke rengjort, fyldt med støv og vildt snavset gulv Beliggenheden er i top og ellers er hotellet også rigtig fint, men rengøringen var klart et minus Personalet var heller ikke særlig hjælpsomme

Dato for ophold: februar 2020
Tak, annethomsens
Anmeldt d. 27. januar 2020

Var forbi Steel House lørdag d. 25/1 for at drikke nogle øl og spille shuffleboard. Vi bestiller nogle øl i baren og spørger i den forbindelse, om at vi kan spille shuffleboard. Vi får de forkerte øl og får at vide at shuffleboard er booket på ubestemt tid af "Higher management" og at vi derfor ikke kan spille. Det undrer os, da der på det tidspunkt nærmest er tomt i området omkring bordene. Vi spørger de 4 norske gutter der står om bordene, hvor længe de skal spille, hvortil de svarer at de kun spiller på det ene. "FEDT!" tænker vi og begynder at spille.
Efter ca 15 min kommer en fra personalet ned og uden advarsel begynder at tage brikkerne af bordene. Vi spørger om hvorfor og får det svar at "the table is booked". Vi går igen i receptionen og spørger om bordene er booket, hvilket de ikke er, men får besked på at vi ikke må spille fordi vi ikke har betalt og at vi derfor skal gå. Vi har altså 2 gange forsøgt at booke et bord, til trods for at de hele tiden har stået tomme, vi får de forkerte drikkevarer og som "kompensation" får vi besked på at gå. Jeg har aldrig oplevet SÅ dårlig "service"!

Dato for ophold: januar 2020
Tak, 288madsh