Anmeldt 28. februar 2018

Det her er lidt anderledes hostel i forhold til hvad jeg tidligere har oplevet og det er ment på den gode måde!
Jeg har benyttet mig af både enkelt og dobbelt værelser, og man får det man betaler for: Et værelse med en god seng med fine dyner, lidt plads til bagage, og meget lidt garderobe til overtøj - og et privat godt indrettet badeværelse, med de ting man har brug for. Vil man benytte sig af stedets luksus som svømmehal og fitness, så betaler man ekstra, og det synes jeg godt om, at de der vil betaler, i stedet for at dele udgiften ud på alle.
Anke: Få nu den app til at fungere, så nøglefunktionen også kan benyttes i elevator så man slipper kort, og side indgangen der låses af om natten, hvorfor må man ikke bruge nøglekort der?
Anke: Jeg er klar over at priser bestemmes af udbud og efterspørgsel, men at et enkeltværelse kan svinge fra kr 400 til kr 900 i samme uge? Det synes jeg er lige at strække den for langt - og da jeg kiggede på hjemmesiden på den dag i ugen hvor prisen var kr 900, var der ledige værelser i alle enkelt og dobbelt værelses kategorier, så jeg har nok ikke været den eneste der havde fravalgt Steel House den nat
ROS: jeres personale - de er godt nok service ydere af stor kvalitet

Værelsestip: Forår og sommer, hvis enkelt eller dobbelt værelse, brug kr 100 mere og få en lille tagterrasse med udsigt over byen,
  • Overnattede: februar 2018, rejste med venner
Tak, chr-wy
Anmeldt 25. februar 2018 fra mobile enheder

Defekt ovn, kogekedler og beskidt køkken med mange gamle madvarer efterladt af tidligere gæster = overfyldt køleskab.

Få siddepladser i køkken.

Udlejning af pool så man som gæst ikke kan benytte pool området frit.

Ærgerligt for ellers super fede faciliteter, mangler lige det sidste.

Overnattede: februar 2018, rejste med familie
1  Tak, MichaelM4535
Anmeldt 12. februar 2018 fra mobile enheder

Vi havde en virkelig god oplevelse og der er virkelig mange gode faciliteter :)
Nemt selv at checke in ved computerne.
Dobbeltværelset er dog meget småt og der er kun lige plads til sengen på værelset. Men badeværelset havde en god størrelse og terrassen er skøn!

Overnattede: februar 2018, rejste som par
Tak, Natascha L
Anmeldt 29. januar 2018 fra mobile enheder

Rigtig fedt hostel. Super Fed lounge og fantastiske mennesker man møder der fra hele verden. Og så har de pool,køkken,trænningsrum og en masse andre super Nice ting man kan give sig til mens man er der...

Overnattede: januar 2018, rejste med familie
Tak, Morten A
Anmeldt 17. januar 2018 fra mobile enheder

Værelset var som forventet for et billigt hostel -lille MEN det var moderne, rent og en go' madras... 5 stjerner for alle aktiviteterne der var på dette hostel, gratis biograf i kælderen, poolbord, løbetur med personalet, yoga, spil, bar/cafe med stor lækker lounge. Der var planlagt sociale aktiviteter hver dag, så selv om værelset var meget lille vil jeg anbefale stedet også til flere overnatninger, da man alligevel ikke hænger ud på værelset. I øvrigt skal man være min. 18 år for at bo der

Overnattede: januar 2018, rejste som par
Tak, hunmus