“Bedste frokost i København”
Anmeldelse af Restaurant Schonnemann

Restaurant Schonnemann
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 15. december 2022 fra mobile enheder

Byens bedste frokostrestaurant . En fornøjelse hver gang man kommer der. Gedigent smørrebrød og udsøgt betjening af modent personale samt hyggelig atmosfære.

Dato for besøg: december 2022
Tak, Birte L

Anmeldt 9. december 2022

Var til julefrokost hos Schønnemann hvor der som sædvanlig var fuldt hus. Og intet skuffede, sildene, laksen, fiskefileterne , ja alt var veltillavet og ikke mindst et skønt personale, der var meget opmærksomme på om alt var som det skulle være.
Vi reserverede bord til 11 personer samme tid i 2023, så vi kunne være sikre på at der var plads.

Dato for besøg: december 2022
Tak, 949leifl
Anmeldt 16. juli 2022 fra mobile enheder

Kæmpe smørrebrødskort, også til vegetarer/veganere er der et ret stort udvalg.
Og man kan få lov at prøvesmage snapsen

Dato for besøg: juli 2022
Tak, annebruna
Anmeldt 18. april 2022 fra mobile enheder

Superhyggeligt sted med fantastisk mad og super betjening. Er man til smørrebrød fås det næppe bedre end hos Schønnemann.

Dato for besøg: april 2022
Tak, jacobbenand
Anmeldt 31. marts 2022

Rigtig hyggelig frokost restaurant.
Komptent og servicemindede tjenere som gav gode råd til snaps undervejs
Godt udvalg af smørrebrød som alt smagte fantastisk
God hyggelig stemning

Kommer helt klart igen

Dato for besøg: marts 2022
Tak, Jens Z

Rejsende, der kiggede på Restaurant Schonnemann, kiggede også på

Har du været i Restaurant Schonnemann? Fortæl om dine oplevelser!