“Skøn frokost”

Restaurant Schonnemann
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 13. august 2021 fra mobile enheder

Har i dag for første gang besøgt Restaurant Schønnemann på Hauser Plads i København.
Fantastisk dejlig mad, stort øl og snaps udvalg og rigtig sød betjening af Jeanett.
Tak for en god oplevelse og på gensyn.

Tak, Ringgardt

Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

En helt igennem fantastisk oplevelse.
Sammen med gode venner besøgte vi Schønnemann.
Maden er i topklasse, betjeningen er meget professionel, og venlig.
Udvalget af både mad og drikkevarer er enormt.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, clausb2014
Anmeldt 29. juli 2021

Smagfuldt klassik smørrebrød, som er super lækkert og perfekt. Der er stor fokus på snapse, hvor der er bredt udvalg, samt god betjening herved.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Sbro98
Anmeldt 1. juni 2021

1. juni var min journalistkollega og jeg til frokost hos Schønnemanns. Og som så mange gange før, en kulinarisk oplevelse.
Vi fik karrysild, fiskefilet med hjemmerørt remoulade og et stykke med tatar.
Specielt tataren, som er en af Michelin-kokken Michel Roux Jr. signaturretter fra hans restaurant i London. DEN skal prøves. ALDRIG har et stykke med tatar smagt SÅ godt.
Og så betjeningen, som er venlig og afslappet.
Det var nok den bedste frokost jeg nogensinde har fået på en restaurant.
Og så er der piskefløde til kaffen, fru Mortensen.
Også dejligt, at man kan få Harald Jensen brændevin hos Schønemann.
Vi kommer 100 procent sikkert igen.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, spidsmus
Anmeldt 21. maj 2021

Vi var to par der spiste frokost her Kr. Himmelfartsdag, og det var en god oplevelse med dejlig mad. Restauranten var helt fyldt, men tjenerne var meget opmærksomme og maden kom hurtigt. Vi fik god hjælp til at vælge drikkevarer, der passede til maden, og vi havde nogle gode og hyggelige timer her. Det er et lidt spøjst sted, men man føler sig godt tilpas. Eneste minus var, at frikadellerne, vi bestilte, var rå indeni. Til gengæld var koldskålen helt fantastisk!

Dato for besøg: maj 2021
2  Tak, S_Hvass

Rejsende, der kiggede på Restaurant Schonnemann, kiggede også på

Har du været i Restaurant Schonnemann? Fortæl om dine oplevelser!