“Virkelig godt sted”
Anmeldelse af Restaurant Schonnemann

Restaurant Schonnemann
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By

Var der igår, rigtig god mad og super betjening. Et hyggeligt sted med mange snapse jeg kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Peter2200

Anmeldt 18. september 2020

Det var første gang, at jeg besøgte denne restaurant. Samtidig var det første dag med obligatorisk brug af mundbind på restauranter. Det forløb problemfrit. En god ting var personalets brug af visirer, så man kunne se deres ansigter.
Denne restaurant er smagfuldt indrettet, ren og med god plads mellem gæsterne. Spisekortet er meget varieret og maden perfekt. Vi kommer snart igen.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Jørgen T
Anmeldt 6. september 2020 fra mobile enheder

Her er svært at få bord, og det forstår man godt.
En klassisk smørrebrøds restaurant af en særlig karat findes der ikke mange af og det er helt klart populært.
Vi blev vel modtaget og havde i den grad svært med at udvælge hvad vi skulle spise fra det store udvalg af lækkerier.
Vi startede med sild, en herens og en damernes og så blev det til en Amalies krebbesalat og en portion stegt lever.
Vi afsluttede med rødgrød med fløde og det var top klasse alt det vi fik.
Øl og snaps som sig hør - var det vi nød til maden og vi fik rekommenderet snapsene af meget professionelt og kompetente tjenere.
Her er en dejlig atmosfære og et bredt udvalg af gæster,ung som gammel, familier, tursiter og forretningsfolk.
Det var en fornøjelse at spise frokost her.

Tak, Pkoch
Anmeldt 13. august 2020 fra mobile enheder

Det bedste frokost sted i København, stort udvalg, spændende udvalg af øl, hyggelige lokaler og som altid super hyggelig betjening

Tak, Buhl-Moeller
Anmeldt 17. juli 2020 fra mobile enheder

Byens bedste frokostrestaurant med hyggelig atmosfære, opmærksom og hurtig betjening og utrolig lækkert smørrebrød. Stort udvalg af øl og snapse. Her i sommertiden er der også mulighed for at sidde udendørs og spise

Tak, Birte L

Rejsende, der kiggede på Restaurant Schonnemann, kiggede også på

Har du været i Restaurant Schonnemann? Fortæl om dine oplevelser!