“Frokost”
Anmeldelse af Selma

Selma
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By

Vi fik 2 retter hver med matchende øl og et sæt snaps. Alt var super godt. Betjeningen var fin og nærværende. Eneste minus er lokalerne som mangler lidt et element af “hygge”.

Dato for besøg: september 2020
Tak, RoccoAbramovich

Anmeldt 2. september 2020 fra mobile enheder

Super god smørrebrød, det er det da. Men ved de hvad de skal tage for det

Synes det smager super godt, var bare ikke ved at falde bagover. Så det er worth a visit, men altså, vildere er det heller ikke.

Tak, markuselbergCPH
Anmeldt 24. august 2020

Dining-week tilbud med 10 retter for 500kr. Det antal retter tager lidt tid at konsumere, men det er svært at nyde maden når man sidder i den grimmeste kælder vi har oplevet og tilmed på ekstremt umagelige stole. Vi tror det skal være "Kitsch", men for os var det bare kikset. Maden er faktisk glimrende selv om nogle retter er for små. Hold jer væk fra kælderen og tag selv stol med.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, 569villys
Anmeldt 15. juli 2020

Min søn Mads og jeg (Peter) har fulgt Selma, fra før de fik en Michelin BiB Gourmand, og det er HELT utroligt, hvad Magnus og hans køkken formår at kreere. SÅ SUPER LÆKKERT alt sammen ... med respekt for traditionelt dansk smørrebrød, men hele tiden med et unikt tvist af inspiration, der bare gør retterne endnu mere lækre og forkæler både din syns- og smagssans.
Og Emil, Rasmus og Simon i restauranten gør ethvert besøg til en fest, for selvom Selma har sin velfortjente BiB, er der intet snobberi - med mindre kunderne forventer det :-)))). Tjenerne er både mega professionelle og supersøde og hyggelige over for os, der holder af den mere frie tone.
Og det bedste af det hele: Alt i alt er den unikke oplevelse hos Selma slet ikke dyrere, end hvis du spiser frokost på en af de andre kendte og gode - men traditionelle - danske frokostrestauranter.
Så GO, GO, GO og besøg dem ... både Mads og jeg er så lykkeligt mætte, hver gang vi går derfra og aftaler hver gang, hvornår vi skal komme igen.
Det vil I også gøre :-)
God fornøjelse ...

2  Tak, peterJ9129DD
Anmeldt 25. juni 2020

Smørrebrød i særklasse, 10 små serveringer, alle med fokus på dejlige smagsoplevelser, gav et godt indblik i køkkenets formåen. Professionel, venlig og omsorgsfuld betjening gav lige en ekstra dimension

Dato for besøg: juni 2020
Tak, AnjaRasmussen

Rejsende, der kiggede på Selma, kiggede også på

Har du været i Selma? Fortæl om dine oplevelser!