“Lækkert mad”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 21. august 2020 fra mobile enheder

Var på tur i Kbh med en ven. Vi ville gerne have lidt dansk smørrebrød, og valgt derfor Københavner café, det var helt igennem et godt valgt, meget lækkert mad, som på mig virket hjemmelavet. Her komme vi gerne igen.

Tak, jorgens340

Anmeldt 19. august 2020

Det er altid et must at vi skal på Københavner Cafeen når vi er i vores hovestad. Et super hyggeligt sted med rigtig god mad, sød og smilende betjening og hyggelige lokaler. Vi har først været i København når vi har været på Københavner Cafeen. Kan varmt anbefales.

Tak, Majlund
Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Hold nu op!! Lækker smørrebrød, platte og wienerschnitzel. Super lækkert, lækre drinks, hyggelig udendørs servering og super betjening. Eneste lille ups var tørt franskbrød, men det ville de være obs på.

Tak, StruerDanmark
Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

Fantastisk dansk mad! Altid glad for at komme her, personalet er meget søde og atmosfæren er meget hyggelig.
Vi kan ikke komme på noget dårligt at sige om restauranten.

Tak, ramica02
Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt sted, der oser af charme. Betjeningen er fantastisk, uden på noget tidspunkt at være anmassende. Og maden er bare fantastisk og i rigelige mængder.

Tak, hmsisse

Rejsende, der kiggede på Københavner Cafeen, kiggede også på

Har du været i Københavner Cafeen? Fortæl om dine oplevelser!