“Ok - men svag betjening”
Anmeldelse af Københavner Cafeen

Københavner Cafeen
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 4. marts 2018

Vi var her for til en frokost som vi havde bestilt via en SmartBox (Superman værdi 399)
Da vi ankom havde vi en forventning om frokost med sild mm, men fik at vide at det var til biksemad. Vi måtte bruge den første tid op at "bevise" hvad der stod på smartBox hjemmeside - en diskussion som var mindre relevant da pris var stort det samme og restauranten ellers var ret tom.
Ærgerligt at starte en frokost med mistillid og på forhånd havde de 2 damer i baren dermed ødelagt vores oplevelse lidt.
Da frokosten var til en middel oplevelse og dette altså trækker ned - så ender vi desværre på 2 ud af 5.
Næste gang spiser vi et andet sted - der er heldigvis andre steder i København hvor der serveres frokost.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, pladeKusken
Sune H, Chef  hos Københavner Cafeen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. marts 2018

Hej

Som det også fremgår af Smartbox’s hjemmeside, så indeholder gavekortet “Superman”en sildemad og derefter en gang biksemad. Vi har også en anden Smartbox, “Smag på Danmark” der indeholder en klassisk frokost anretning.
Det er desværre ikke muligt at bruge Smartbox gavekort til at vælge frit fra vores menu, men man kan så vidt jeg er informeret kontakte Smartbox og ombytte dem der.

Anmeldt 28. september 2017

Vi fik 2 stk. smørrebrød hver og kunne absolut ikke spise mere. Stykkerne var veltillavede og helt i top. Hyggeligt sted med fin betjening.
Priserne var ganske høje, men formodentlig tilsvarende for andre lignende steder.
Snapsen synes jeg var dyr.
Men alt i alt en fin oplevelse og vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: september 2017
Tak, Bjarne S
Anmeldt 22. august 2017

Her skal man simpelthen bare tage platten, så får du den gode gamle danske frokostoplevelse, og der er rigeligt mad. Jeg kommer igen det er sikkert. Jeg kan anbefale at tillade lidt ekstra tid og nyde på gode øl og snaps til maden. Personalet elsker tydeligvis deres job, og det er tydeligt at man som gæst er velkommen, udvalget er stort og til aften kan man få de fleste danske klassikere, men til frokost anbefales platten.

Tak, HeineHustedH
Anmeldt 25. juli 2017

Først og fremmest er det her en lille perle i en af Københavns sidegader. Vi blev anbefaldet denne restaurant på Free Walk, og må sige at den var besøget værd. Servicen er i top, smilende og service minded tjener, et lille hyggeligt sted.
Maden var udsøgt og der var rigeligt af det, så man har svært ved at spise op men helt klart pengene værd.

Tak, Michelle L
Anmeldt 22. juli 2017 fra mobile enheder

Absolut hurtig servering og rigtig god dansk mad i rigelige mængder.
Sød og venlig personale.
Vi kommer her helt sikkert igen.

Tak, Thomas T

Rejsende, der kiggede på Københavner Cafeen, kiggede også på

Har du været i Københavner Cafeen? Fortæl om dine oplevelser!