“Tag platten.....”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 22. august 2017

Her skal man simpelthen bare tage platten, så får du den gode gamle danske frokostoplevelse, og der er rigeligt mad. Jeg kommer igen det er sikkert. Jeg kan anbefale at tillade lidt ekstra tid og nyde på gode øl og snaps til maden. Personalet elsker tydeligvis deres job, og det er tydeligt at man som gæst er velkommen, udvalget er stort og til aften kan man få de fleste danske klassikere, men til frokost anbefales platten.

Tak, HeineHustedH

Anmeldt 25. juli 2017

Først og fremmest er det her en lille perle i en af Københavns sidegader. Vi blev anbefaldet denne restaurant på Free Walk, og må sige at den var besøget værd. Servicen er i top, smilende og service minded tjener, et lille hyggeligt sted.
Maden var udsøgt og der var rigeligt af det, så man har svært ved at spise op men helt klart pengene værd.

Tak, Michelle L
Anmeldt 22. juli 2017 fra mobile enheder

Absolut hurtig servering og rigtig god dansk mad i rigelige mængder.
Sød og venlig personale.
Vi kommer her helt sikkert igen.

Tak, Thomas T
Anmeldt 5. juni 2017 fra mobile enheder

Har lige været på udlandsrejse, og glæder mig til dansk mad - hvad gør man så? Vælger god mad i fantastisk atmosfære - samt underholdning til udenlandske turister :-)

Tak, Peter L
Anmeldt 3. juni 2017 fra mobile enheder

Vi var der til en frokost og den var rigtig god med masser snaps og øl vi var mætte da vi gik derfra.
Betjeningen var også god og meget opmærksom. Lidt i den dyre ende men god. Kommer gerne igen en anden gang eller to.

Tak, Kim Storm H

Rejsende, der kiggede på Københavner Cafeen, kiggede også på

Har du været i Københavner Cafeen? Fortæl om dine oplevelser!