“Gode danske klassikere”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 25. juli 2017

Først og fremmest er det her en lille perle i en af Københavns sidegader. Vi blev anbefaldet denne restaurant på Free Walk, og må sige at den var besøget værd. Servicen er i top, smilende og service minded tjener, et lille hyggeligt sted.
Maden var udsøgt og der var rigeligt af det, så man har svært ved at spise op men helt klart pengene værd.

Tak, Michelle L

Anmeldt 22. juli 2017 fra mobile enheder

Absolut hurtig servering og rigtig god dansk mad i rigelige mængder.
Sød og venlig personale.
Vi kommer her helt sikkert igen.

Tak, Thomas T
Anmeldt 5. juni 2017 fra mobile enheder

Har lige været på udlandsrejse, og glæder mig til dansk mad - hvad gør man så? Vælger god mad i fantastisk atmosfære - samt underholdning til udenlandske turister :-)

Tak, PeterL405
Anmeldt 3. juni 2017 fra mobile enheder

Vi var der til en frokost og den var rigtig god med masser snaps og øl vi var mætte da vi gik derfra.
Betjeningen var også god og meget opmærksom. Lidt i den dyre ende men god. Kommer gerne igen en anden gang eller to.

Tak, Kim Storm H
Anmeldt 15. april 2017 fra mobile enheder

Tæt på Christiansborg ligger denne dejlig frokost cafe. Alt hvad hjertet kan ønske sig af dejligt smørrebrød, samt menu hvis man er til andet. God betjening og dejlige lokaler in old style.

Tak, Svenne2014

Rejsende, der kiggede på Københavner Cafeen, kiggede også på

Har du været i Københavner Cafeen? Fortæl om dine oplevelser!