“Rigtig god aftensmad ”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 22. juli 2017 fra mobile enheder

Absolut hurtig servering og rigtig god dansk mad i rigelige mængder.
Sød og venlig personale.
Vi kommer her helt sikkert igen.

Tak, Thomas T

Anmeldt 5. juni 2017 fra mobile enheder

Har lige været på udlandsrejse, og glæder mig til dansk mad - hvad gør man så? Vælger god mad i fantastisk atmosfære - samt underholdning til udenlandske turister :-)

Tak, PeterL405
Anmeldt 3. juni 2017 fra mobile enheder

Vi var der til en frokost og den var rigtig god med masser snaps og øl vi var mætte da vi gik derfra.
Betjeningen var også god og meget opmærksom. Lidt i den dyre ende men god. Kommer gerne igen en anden gang eller to.

Tak, Kim Storm H
Anmeldt 15. april 2017 fra mobile enheder

Tæt på Christiansborg ligger denne dejlig frokost cafe. Alt hvad hjertet kan ønske sig af dejligt smørrebrød, samt menu hvis man er til andet. God betjening og dejlige lokaler in old style.

Tak, Svenne2014
Anmeldt 4. februar 2017 fra mobile enheder

Var der i dag inden vi skulle i Det ny teater.
Vidunderligt sted med den helt rigtige værtinde. Gode portioner til en rimelig pris. Man skal ikke komme der for stor madkunst men for atmosfære, historie og smørrebrød på den måde der er meningen. Dog er den stegte sild, der er hjemmelavet, helt i top.

Tak, Heidi T

Rejsende, der kiggede på Københavner Cafeen, kiggede også på

Har du været i Københavner Cafeen? Fortæl om dine oplevelser!