“Altid lækkert højtbelagt dansk smørrebrød af højeste kvallitet”
Anmeldelse af Københavner Cafeen

Københavner Cafeen
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 15. april 2017 fra mobile enheder

Tæt på Christiansborg ligger denne dejlig frokost cafe. Alt hvad hjertet kan ønske sig af dejligt smørrebrød, samt menu hvis man er til andet. God betjening og dejlige lokaler in old style.

Tak, Svenne2014

Anmeldt 4. februar 2017 fra mobile enheder

Var der i dag inden vi skulle i Det ny teater.
Vidunderligt sted med den helt rigtige værtinde. Gode portioner til en rimelig pris. Man skal ikke komme der for stor madkunst men for atmosfære, historie og smørrebrød på den måde der er meningen. Dog er den stegte sild, der er hjemmelavet, helt i top.

Tak, Heidi T
Anmeldt 2. november 2016

Dette er vort andet besøg.

I disse hyggelige lokaler får man gedigen
mormormad. De klassiske retter er som
vor mor lavede dem, ingen overraskelser.

Betjeningen er professionel.

Her er rent og pænt, også toiletterne, det
ser man ikke ofte i de gamle caféer i København.

Godt ølkort og fair priser.

Vi fik stegt flæsk og persillesovs. Perfekt.

Tak, Steen O
Anmeldt 8. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi fik virkelig meget mad - perfekt til to mennesker. Det blev serveret på et fint fad - der manglede dog lidt smag i sovsen, kødet og rødkålen. Men stemningen var skøn !

Tak, Mette Frid D
Anmeldt 26. september 2016

Her får man noget af det bedste smørrebrød, der kan købes for penge. Betjening i topklasse og autentisk københavner-miljø. Ida Davidsen - go home :o)

Tak, Ove T

Rejsende, der kiggede på Københavner Cafeen, kiggede også på

Har du været i Københavner Cafeen? Fortæl om dine oplevelser!