“Absolut atmosfære ”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 4. februar 2017 fra mobile enheder

Var der i dag inden vi skulle i Det ny teater.
Vidunderligt sted med den helt rigtige værtinde. Gode portioner til en rimelig pris. Man skal ikke komme der for stor madkunst men for atmosfære, historie og smørrebrød på den måde der er meningen. Dog er den stegte sild, der er hjemmelavet, helt i top.

Tak, Heidi T

Anmeldt 2. november 2016

Dette er vort andet besøg.

I disse hyggelige lokaler får man gedigen
mormormad. De klassiske retter er som
vor mor lavede dem, ingen overraskelser.

Betjeningen er professionel.

Her er rent og pænt, også toiletterne, det
ser man ikke ofte i de gamle caféer i København.

Godt ølkort og fair priser.

Vi fik stegt flæsk og persillesovs. Perfekt.

Tak, Steen O
Anmeldt 8. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi fik virkelig meget mad - perfekt til to mennesker. Det blev serveret på et fint fad - der manglede dog lidt smag i sovsen, kødet og rødkålen. Men stemningen var skøn !

Tak, Mette Frid D
Anmeldt 26. september 2016

Her får man noget af det bedste smørrebrød, der kan købes for penge. Betjening i topklasse og autentisk københavner-miljø. Ida Davidsen - go home :o)

Tak, Ove T
Anmeldt 11. august 2016

Første gang vi besøgte restauranten, vi ville have smørrebrød.
Valget faldt på Københavner Platten ; 7 Lækre ting, som der stod.
Vi fik da også 7 ting, men lækre ? må vi sætte spørgsmålstegn ved. sild fra glas, fiskefilet godt stegt, lun leverpostej, laks med gravet marinade til, ordinær hønsesalat, en særdeles tør flæskesteg et stk brie og en ostebjælke.
Det lød jo meget godt men var ikke den store oplevelse.
Lokalerne var indrettet i gammel stil,og hyggelige nok, men der var for snæver plade mellem bordene.
Betjeningen ok men efterhånden som der kom gæster til var det svært jeg talte over 30 gæster og kun en til at servere.
Vi sprang dessert og kaffe over det skal dog siges, at øllen fejlede ikke noget.

Tak, erik2009

Rejsende, der kiggede på Københavner Cafeen, kiggede også på

Har du været i Københavner Cafeen? Fortæl om dine oplevelser!