“Rigtig dansk restaurant .”
Anmeldelse af Københavner Cafeen

Københavner Cafeen
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 7. juli 2016 fra mobile enheder

Har besøgt restauranten mange, mange gange. " Københavnerplatten " er jo altid god, stegt flæsk ad libitum mandag & tirsdag. Stjerneskud og kalvelever kan også anbefales, ofte er alt optaget , så bestil bord.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 270.456

Anmeldt 3. april 2016

Besøgte stedet onsdag d. 30. marts ca. kl. 17, hvor jeg fik en kæmpe portion stegt kalvelever (5 stk) med champignon, bacon, bløde løg, rødbede, agurkesalat og en fremragende lækker og velsmagende sovs. Kan virkelig anbefales! - Dejlig nostalgisk stemning i lokalerne og en super betjening. BEMÆRK især, at den står på stegt flæsk og persillesovs mandag og tirsdage. det vil jeg prøve næste gang.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, Lymus
Anmeldt 9. marts 2016 fra mobile enheder

I denne hyggelige, gamle cafe (angiveligt Københavns ældste) kan man nyde det bedste fra det danske smørrebrøds tradition.

Alt er veltillavet og frem for alt frisk. Ingen gammel friture her.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, Bruuni
Anmeldt 8. februar 2016

Altså ikke os, der var fulde, men lokalet. Vi fik eng. og peberbøf med rigeligt tilbehør. Hyggeligt lokale og betjening.

Dato for besøg: februar 2016
Tak, OleK813
Anmeldt 15. december 2015

Min familie og jeg valgte at holde julefrokost herinde en lørdag eftermiddag. Maden var virkelig god og helt igennem lækkert dansk, der er ikke noget dårligt at sige om maden!!

Men for mig er et besøg på en restaurant meget meget mere end blot madens kvalitet, da man virkelig kan få godt mad mange steder efterhånden. For mig handler det om en helhedsoplevelse af stedet. Der må jeg desværre sige, at vi var 13 gæster der alle sammen gik derfra med en øv-følelse. Vi følte os generelt dårligt behandlet.

Vi blev mødt af 4-5 sure damer, som havde for travlt til at sige velkommen og give et smil på vejen og de havde nærmest for travlt til at stå stille til at tage imod bestilling. Endvidere var der flere gange, hvor der blev vendt øjne af os, som om vi var til besvær. Til sidst vælger flere af os at konfrontere dem med, at vi ikke føler os godt tilpas med at de vender øjne af os. Denne kritik tager de meget dårligt imod og de bliver, om muligt, endnu mere sure efter denne kritik.

Jeg har til dato bare aldrig oplevet så dårligt, surt og fraværende personale - det sgu heldigt at køkkenet ved, hvad de laver!

De havde ekstremt travlt, hvilket vi alle kunne se og havde forståelse for. Men følelsen af at være til besvær og generelt ikke velkommen var gennemtrængende og ødelagde meget af oplevelsen.

Derfor vil jeg aldrig anbefale stedet til andre, da jeg simpelthen ikke synes det var en god oplevelse, det var mildt sagt en ubehagelig oplevelse at spise der.

Dato for besøg: december 2015
1  Tak, Christine L

Rejsende, der kiggede på Københavner Cafeen, kiggede også på

Har du været i Københavner Cafeen? Fortæl om dine oplevelser!