“Ventet på mad i 1,5 time”
Anmeldelse af Nozomi

Nozomi
Få mad leveret
nr. 2.143 af 2.998 Restauranter i København
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 5. oktober 2023 fra mobile enheder

Okay sushi, MEN forfærdelig ventetid, efter 2 timer havde vi stadig ikke fået andet end vores starters. De 2,5 time vi havde bordet, overskred vi fordi maden var så lang tid om at komme. Man nåede næsten at blive mæt af at sidde og vente i så lang tid.

Dato for besøg: oktober 2023
Tak, carlamaries_l

Anmeldt 3. december 2022 fra mobile enheder

Jeg skal grave dybt i min hukommelse for at finde en restaurant hvor oplevelsen var så dårlig som her. Brugt service fik lov at stå på bordet i evigheder, på trods af gentagne forbipasseringer fra tjenerne. Maden og drikkevarer skulle man vente 40-50 minutter på, selvom sidstnævnte kunne hentes fra det køleskab som samtlige af personalet stod foran og hyggesnakkede. Tid havde de nok af, den blev bare ikke brugt på gæster.

Dato for besøg: december 2022
Tak, OskarH195
Anmeldt 15. november 2022

Førhen vores yndlings sushi sted. Men sidste fredag var absolut sidste gang,
Som om alt personale var blevet skiftet ud med nogle åbenbar stumme tjenere som intet sagde eller ryddet af men mindre man selv bedte om det, og så var der indført iPad bestilling (hvilke kan være fint)
Måtte bede om pinde og soja skål en time inden i bord tiden, sushien var kold og kedelig. De crispy rejer i sushien var kolde og bløde.
Tangsalat var pre lavet og havde stået i køleskab med skål og det hele som var helt koldt.

Dato for besøg: november 2022
Tak, Tobias V
Anmeldt 1. november 2022 fra mobile enheder

Vi var en gruppe på 8, som skulle spise inden en tur på bar, og da jeg har besøgt Nozomi Sushi nogle år tidligere, var alt godt og lækkert.

Vi starter ud med at 2 af pladserne ikke var dækket op, på trods af, at vi har bestilt bordet flere dage i forvejen. Fair nok, det kan se, men da vi Beder om opdækning til de sidste 2, får vi et irriteret blik og et ‘okay’, hvorefter der bliver hentet 2 soya-skåle.. og intet andet.

Vi bestiller 5 øl, hvoraf alle bruser over ved åbning, på trods af kun at være taget ud af køleskabet. Vi påpeger dette til personalet, da vi også skulle have en kæmpe sjat øl tørret af bordet, og ønsker egentlig nye øl til bordet, som ikke brusede over og blev kedelige, eller bare en anden øl - det var som om, at den ikke blev modtaget, da vi ikke blev tilbudt en ny øl eller anden form for kompensation, så det blev flade øl…..

Menukortet er blot et stykke lamineret papir uden billeder eller forklaringer, så hvis man ikke ved hvad de forskellige ting er, så får man en lang aften.

Sushien var ganske fin og velsmagende - stykkerne måske en tand for store for min egen smag, men det kan man nok ikke brokke sig over som dansker.

Man kan desværre godt mærke at personalet ikke er særlig serviceminded på trods af, at der ikke var vanvittigt travlt og de flade øl trækker også ned. Jeg vælger nok en anden sushi restaurant en anden gang.

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, Rasmusmkj
Anmeldt 29. oktober 2022 fra mobile enheder

Hvis du leder efter god service, er dette IKKE
stedet! Vi havde bestilt bord til 8 personer. 6 af os bestilte en øl på dåse. Samtlige 6 øl brusede over da vi åbnede den. Vi påpegede det til personalet, som blot grinte af os. Der var ikke dækket op til 2 af os. Og da vi beder en af tjenerne om 2 tallerkener kommer han i stedet med 2 soya bæger.

Jeg er normalt meget glad for sushi og jeg er normalt ikke kræsen. Men dette sted er dog det værste sted, jeg nogle sinde har været. Magen til personale der ikke yder nogen form for service eller overhovedet er opmærksomme på sine kunder, skal man lede længe efter. Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Kunne jeg give 0 stjerne havde de fået det.

Ja vi måtte betale fuld pris for øllene selvom halvdelen var bruset ud på bordet.

Ja 2 af os måtte spise fra soya bæger.

Nej. De genopfyldte ikke soya. Selv om vi flere gange bad om det.

Find et andet sted!

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, V4256PYjacobl

Rejsende, der kiggede på Nozomi, kiggede også på

Har du været i Nozomi? Fortæl om dine oplevelser!