“Hyggeligt sted”

Cafe Marzano
Kvarter: Østerbros
Kvarter: Østerbros
Anmeldt 26. januar 2020

Super hyggeligt sted god betjening og lækker mad tjenerne er super søde og man hygger sig med familien

Tak, Viperized

Anmeldt 13. oktober 2018 fra mobile enheder

Kom tilfældigt forbi dette sted i søgningen efter et sted at spise aftensmad. Det så hyggeligt ud, så valgte at prøve og blev meget positivt overrasket. Maden er meget velsmagende, hjemmelavet og store portioner. Vi fik hver en pastaret, som blev serveret med en salat og brød - virkelig lækkert. Dertil en flaske hvidvin, en cola og en dansk vand. Alt sammen til kun kr. 420. Servicen er også fin, så kan bestemt anbefale dette sted.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, jeannepoulsen
Anmeldt 11. oktober 2018 fra mobile enheder

Min familie og jeg fik den varmeste velkomst. Vi bestilte som forret dagens suppe, som smagte pragtfuldt med masser af smag. Vi skulle så til hovederetten og vi alle fik maden hurtigt, varm og smagfuldt af italiensk mad. Det hele var så super lækkert og det kan klart anbefales til top. Det er super god mad, til en lille pris.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Soey02
Anmeldt 1. september 2018 fra mobile enheder

Spiste en sen brunch på stedet.
Vi bestilt deres brunch tallerken og en pizza fra kortets gourmet pizzaer.

Både brunch og pizza var gennemsnitligt.
Brunch tallerkenen var med forskelligt skiveskåret pålæg, æg, pandekage og lidt ost. Ganske ordinært.

Gourmet pizzaen virkede nærmest som en færdiglavet bund - den var næsten for rund og ensartet til at den kan være lavet i hånden (jeg kan tage fejl).
Pizzaen var med salami, marineret kød og gorgonzola.
Smagen - mest tomat sovs.

Alt i alt en gennemsnitlig oplevelse.
Brunch tallerkenen var fin mens “Gourmet pizzaen” var en skuffelse.

Dato for besøg: september 2018
Tak, Miami1978
Hikmet U, Direktør hos Cafe Marzano, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. september 2018

Hej.
Tak for anmeldelsen.
Ville bare sige, at vores gourmet pizza laves helt fra bunden og med kærlighed, så de er ikke færdiglavetbund.
Både vores dej og tomatsauce er 100 procent hjemmelavet økologisk.
De kunne være super, da jeg kom hen og spurgt om de smagt godt, hvor i kunne sige jeres mening. Men jeg får svaren, at de var super.
Og skriver noget andet.
Vores prioritet er, at har glæde og tilfreds kunderne.
Men stadigvæk tak for anmeldelsen
Mvh
Marzano

Anmeldt 9. august 2018

Dejlig italiensk mad, store velsmagende portioner og venlig opmærksom betjening. Vi sad udenfor og spiste hvor der var dejlig roligt, vi fik som par forret, hovedret, 1 flaske økologisk vin og vand til kr 575,- Billigt i forhold til kvalitet, portions størrelse og den venlige betjening. Kan varmt anbefale stedet hvis man er på disse kanter og har lyst til det italienske køkken

Dato for besøg: august 2018
Tak, Michael J

Rejsende, der kiggede på Cafe Marzano, kiggede også på

Har du været i Cafe Marzano? Fortæl om dine oplevelser!