“Bedste sted i byen!”

20:00
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 27. januar 2020

Mit absolut favorit sted når det kommer til indisk/pakistansk mad! Maden sidder altid lige i skabet og har altid fået virkelig god service. hvis man er rigtig smart bestiller man liiige lidt ekstra og tager med hjem. Så er der verdens klasse frokost til dagen efter

Tak, 999cecilieb

Anmeldt 26. januar 2020

Min søn og jeg bestilte Chefs menu, som er den store menu. Alle de 3-4 forretter, butter-chicken og ikke mindst Lamb Chops sidder lige i skabet! Noget af de allerbedste vi har prøvet inden for indisk/pakistansk mad. Der er dog adskillige forhold som trækker ned:
1 - deres Naan-brød smager IKKE som om de kommer fra en tandori ovn. Mere som noget der er bagt på pande. Den var rimelig flad uden de meget karakteristiske 'lufthuller'/hævninger som karakteriserer et ægte Naanbrød fra tandori ovn (prøv fx Chai Shai i Valby, hvor de hver eneste gang sidder lige i øjet)
2 - deres mango cheese-cake er ret ordinær og for tung og bastant.
3 - det er kikset at der spilles høj house-musik som gør samtale udfordrende.
4 - selvom vi sad 3 borde fra hoveddøren trak det voldsomt ind en kold januar-dag. Man bliver nødt til at have en mini-entre for at undgå at det trækker så meget. Det kan løses nemt og billigt og set andre steder i byen.
5 - der stod at man kun har bordet i 2 timer og vi fik først 2. ret (som ikke engang var hovedretterne) efter 1 time og 15 minutter hvilket virkede lidt stressende.
6 - generelt er prisniveauet en del højere end andre indiske restauranter. Det er helt forståeligt grundet den centrale beliggenhed og sikkert meget høje husleje. Men der er et crash mellem prisen, forsøget på en lidt hip indisk restaurant hvor bordene står tæt med høj house-musik, træk ved bordene en kold og blæsende dag og ikke god afvikling af måltidet.
Dog skal understreges, at der er nogle fremragende kokke, som ikke går på kompromis med maden hvor stort set alt sidder lige i skabet. Husk dog at få lavet nogle ordentlige Naan-brød.

Tak, DenmarkCopenhagen_9
Anmeldt 17. januar 2020

Havde en fantastisk aften igen.
Maden er i top, og servicen er af ligeså højt niveau.

Det kan kraftigt anbefales.

Tak, jongw2020
Anmeldt 10. januar 2020

Selvom de havde glemt vores reservation, fik de hurtigt rykket nogle borde sammen. Maden var virkelig meget lækker, betjeningen okay. Den ene tjener virkede en smule irriteret.

Tak, Jette S
Anmeldt 17. december 2019

God mad og søde tjenere! Deres butterchicken er supre lækker, kan varmt anbefale at man prøver den og deres lamb chops!

Dato for besøg: november 2019
Tak, 87maltem

Rejsende, der kiggede på Zahida, kiggede også på

Har du været i Zahida? Fortæl om dine oplevelser!