“Lækker og stemningsfuld ”
Anmeldelse af Sole D'Italia

Sole D'Italia
Reservér bord
ons. 4/8
20:00
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Sole D’Italia er beliggende på hyggelige Gråbrødretorv, et stenkast fra Strøget og Rundetårn. Vi serverer klassisk italiensk mad, med udspring i Toscana og Nord Italien. Vores pizzaer laves i italiensk stenovn, hvilket frembringer en hel speciel smag, og måden man laver pizza i hjemlandet. Børnemenu, frokost menu og 3 retters menu som skifter afhængig af sæson og råvarer til rådighed. Vi har stor udendørs terrasse, hvor varmelamper sørger for at man kan nyde middagen udenfor. Restauranten er beliggende i historiske og frede bygninger, som giver smukke og charmerende lokaler. Restauranten er fordelt på 2 etager, 2. etage er oplagt til private selskaber med plads til 90 gæster. Vinene er udelukkende italienske, og vi importerer direkte fra egen leverandører i Italien. Lækker mad og vine serveret med italiensk charme.
Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

Sole d'Italia er virkelig blevet et favoritsted! Lækker mad og fantastisk god service! Kokken Kim kæler for maden✨✨

1  Tak, nadiar637

Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

Mandag aften var vi på sole d'Italia. Sindssygt god oksemørbrad! Og god betjening + god flaske rødvin sangiovese! Det kunne ikke blive bedre!

Tak, elviscapo
Anmeldt 1. juli 2016 fra mobile enheder

Restauranten er lokaliseret i et dejligt kvarter med god service og mad❤️ specielt service er i højklasse med Claudio. Han er en mand i verdensklasse som servicerede hele aftenen i fineste manér! Kokken viste desuden højst engagement og kom med hjemmelavede rolader i verdensklasse.
Vi vil vende tilbage til den festlige og altid imødekommende gæstfrihed som Claudio altid går i spidsen med.
Tak

Tak, Simone W
Anmeldt 29. juni 2016

Restaurent Soled italia er en dejlig italiensk restaurent i hjertet af København. Maden smager fantastisk, prøv især deres spaghetti pescatore. Skønt at man kan sidde ude når vejret er til det. Priserne er rimelige

Dato for besøg: juni 2016
2  Tak, line f
Anmeldt 24. juni 2016 fra mobile enheder

Beliggenhed, beliggenhed og beliggenhed sammen med go' betjening, hyggelig udendørs.
Gode italienske retter og fantastiske klassiske pizzaer bagt i stenovn.
Nåede to besøg på de dage vi var der.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Ole S

Rejsende, der kiggede på Sole D'Italia, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Sole D'Italia? Fortæl om dine oplevelser!