Anmeldt d. 29. august 2020

+ Super hotel med perfekt placering
+ Fremragende service som kan imødekomme nærmest et hvert ønske
+ Champagne på værelset ved ankomst var et nice touch
+ Utrolig lækkert badeværelse
+ Perfekt transfer oplevelse

- Nimb bar var lukket! Øv den havde vi ellers set frem til og var egentligt grunden til at vi valgte Nimb frem for d’Angleterre. For baren vi blev anbefalet i Brasseriet var desværre ikke noget særligt, da personalet her ikke havde den store viden på området og menukortet var meget begrænset desværre.

Men det lille hår i suppen ændrer dog ikke på at Nimb helt sikkert kan anbefales og vi kigger gerne forbi igen når corona ikke ligger restriktioner på oplevelsen.

Dato for ophold: august 2020
Tak, ChristianSR1986
Maria Oldenbjerg, Direktør hos Nimb Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. august 2020

Kære ChristianSR1986
Tusind tak for I valgte at bo på Nimb hotel og for din gode feedback - det er enormt værdsat.
Det glæder mig meget at du havde en dejlig oplevelse hos os, men er naturligvis ked af vi ikke har været tydelig nok i vores kommunikation i forhold til Nimb Bar var lukket ned under dit ophold.
Tak for alle de positive elementer du har delt - det vil jeg glæde mig til at sende videre til mine dygtige kollegaer.
Vi er meget stolte af vores bar og jeg håber meget I vil komme tilbage i nærmeste fremtid, så I kan få den rigtige oplevelse.
Med ønsker om et dejlig dag og forhåbentlig på snarlig gensyn.

Anmeldt d. 25. august 2020

Denne gang havde vi valgt to overnatninger på Nimb. Det var simpelthen sådan nogle skønne dage. Suiten med balkon var dejlig og med udsigt til Pantomime Teatret i Tivoli. Det er virkelig et skønt hotel med dejlige værelser og med personale, der altid er venlige, med varme spil og meget imødekommende. De gør alt for at vi følte os velkomne og godt tilpas. Vi nød også, at vi havde fri adgang til hotellets Roof Top med pool og bar. Vi så fyrværkeriet i Tivoli fra Roof Top - en stor og flot oplevelse. Vi benyttede os også flittigt af, at der er fri adgang til Tivoli. Nimb er vores favorithotel i København.

Dato for ophold: august 2020
Tak, frisch2020

Kære frisch2020
Tusind tak for I valgte at overnatte på Nimb Hotel og for jeres meget flotte tilbagemelding.
Hvor er det skønt at høre I har nydt jeres værelse, Tivoli, hotellets faciliteter og ikke mindst at I har følt mine dygtige kollegaer har taget sig godt af jer.
Det betyder virkelig meget for os at I har taget jer tid til at dele jeres oplevelse og jeg vil glæde mig til at dele den med teamet på hotellet.
Jeg håber vi snart får mulighed for at byde jer velkommen tilbage til Nimb.

Anmeldt d. 10. august 2020

Vi havde en fantastisk miniferie med vores børn og forældre - alt er helt fantastisk, vi kommer helt sikkert tilbage. Hotellet er meget børnevenligt, og vores værelse havde en flot udsigt over Tivoli.. Værelset var luksus og ren forkælelse.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, frugtlageret
Maria Oldenbjerg, Direktør hos Nimb Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. august 2020

Kære frugtlageret
Tusind tak for I valgte ta bo på Nimb Hotel og for den skønne tilbagemelding på jeres ophold.
Hvor dejligt at høre I havde en god oplevelse hos os og vi håber meget at kunne byde jer velkommen tilbage i nærmeste fremtid.
Med ønsket om en god aften.

Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

Det var første gang vi besøgte og overnattede på Hotel Nimb, men bestemt ikke sidste..
Lige fra check in, bliver vi mødt at topmotiverede og imødekommende værter(reception og concierge)
Venlige og meget informative og absolut ikke en påtaget, men oprigtig glæde ved at byde os velkomne
Blev vist op på vores værelse, som var virkeligt lækkert, lækkert B&O TV samt Bluetooth afspiller - tv’et iøvrigt med Apple Air - rengøring i top, samt den flotteste og mest fantastiske balkon/terrasse, vi nogensinde har oplevet på er hotel - masser af blomsterarter samt det flotteste view til pantomime teatret i Tivoli.
Morgenmaden fik vi leveret på værelset, med det flotteste 5* udvalg af forskelligt lækkert morgenbrød mm
Ved check out, blev vores bagage hentet på værelset med et smil, og vores bil, blev kørt frem foran hotellet
What’s not to like?
Vi kommer helt sikkert igen, og giver hermed HOTEL NIMB, vores allerbedste hotel anmeldelse - 6 store stjerner herfra (hvis muligt)

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Soerenwn
Anmeldt d. 28. juli 2020

Jeg checkede ind på Nimb til fødselsdagsfejring på Nimb, hvor jeg blev mødt af dedikerede og dygtige personale, som havde plukket en buket fra Tivoli-haven -og der var boller og lagkage, og et håndskrevet kort. Vi havde et godt ophold, og nyd aftenen fra vores balkon, med champagne, champagne-galoppen og Tivoli-garden. En oplevelse jeg vil glædes over længe - og måske endda en ny tradition. En hoteloplevelse i verdensklasse

Dato for ophold: juni 2020
Tak, Birklykke

Kære Birklykke
Tusind tak for du valgte at fejre din fødselsdag hos os og fantastisk at høre du havde en skøn dag!
Det glæder mig at du kunne lidt den håndplukkede buke og vores lille fødselsdagsoverraskelse til dig.
jeg håber også du fremover til fejre din fødselsdag hos os, men det kunne også være dejligt at se dig i tiden imellem :-)
Tak igen - jeg glæder mig til at dele ovenstående med mine dedikerede kollegaer.
På gensyn.
de bedste hilsner fra