Anmeldt d. 18. november 2017

Helt igennem en fantastisk oplevelse, men en service ud over det sædvanlige. Vi kommer helt sikkert retur snart ;)
Vi har rejst en del rundt i verden og elsker nye oplevelser med vores, men Nimb er et af de få steder hvor vi bliver ved med at komme retur og i fremtiden

Dato for ophold: november 2017
1  Tak, kristianv432
Anmeldt d. 29. oktober 2017 fra mobile enheder

Besøg i “baren” på første sal.
Meget elegant og samtidig føler man sig velkommen. Flot lokale med imponerende blomsterudsmykning.
Afdæmpet atmosfære og god betjening, roligt sted centralt i København, absolut et sted, der skal genbesøges.

Dato for ophold: oktober 2017
2  Tak, 928heidit
Anmeldt d. 14. september 2017

Suite med perfekt beliggenhed. Børn og voksne kunne suse ind og ud af værelset til Tivoli med turpas gældende til begge dage ved kun en overnatning.
Morgenmaden skuffede fælt, der skal de lige oppe sig lidt igen.

Dato for ophold: september 2017
3  Tak, 621clausa
Anmeldt d. 20. juni 2017

Det var et lækkert værelse, bad og omgivelser.En oplevelse, som vi vil tænke tilbage på med glæde.
Det er ikke sidste gang, vi kommer på Nimb.
Fik frokost på Fru Nimb sammen med vores søn. Det har vi prøvet før, hyggeligt og en flink tjener.

Dato for ophold: juni 2017
Tak, lonep691
Anmeldt d. 1. maj 2017 fra mobile enheder

Vi spiste i dag på Nimb Gemyse, hvor vi fik 6 grønne retter, med de lækreste økologiske grøntsager: Advocado-salat, blå asparges, humus osv. Samt en virkelig skøn dessert med kokos-is, bærkompot og øllebrød, serveret i en kokos-nød! Super lækkert og flot serveret. Gemyse samarbejder med Aarstiderne, for at sikre de bedste økologiske grøntsager, og det virker som et win-win samarbejde. Lokalerne med udsigt til Tivoli er også virkelig hyggelige og stemningsfulde, og tjenerne meget søde. Alt i alt en super god oplevelse på Gemyse, hvor vi meget gerne kommer igen :-)

Dato for ophold: maj 2017
1  Tak, andreasd2015