“Fremragende”
Anmeldelse af Bastards

Bastards
Reservér med
Bastards er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Vi er lokaliseret i hjertet af københavn, tæt ved Tivoli og den ikoniske biograf, Palads. Menuen ændres regelmæssigt, da vi har et tæt samarbejde med vores leverandører, hvis filosofi også er økologi og bæredygtighed Vi f**ker ikke rundt med vores grønsager og vi behandler vores kød med respekt #oldschool - born as bastards, raised as gentlemen
Anmeldt 1. august 2018 fra mobile enheder

Restaurant Bastards på Axeltorv er virkelig et besøg værd.
I et område med temmelig dårlige restauranter, bl.a. Jensens bøfhus ved siden af, skiller Bastards sig ud.
De laver rigtig ægte mad med gode friske råvarer. Alt er lavet fra bunden.
Vi fik en fortrinlig Cæsar salat. Stor portion med meget parmesan. Frisk og meget lækker , som den skal være.
Betjeningen var helt i top. Ikke anmassende, ikke for frisk, men lige præcis tilpas afslappet , nærværende og i top.
Gå forbi Jensens bøfhus og slå dig ned her i stedet. Det kan anbefales

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Dittema

Anmeldt 10. marts 2018

Dejlig mad og venligt personale. Skulle måske have haft 5 stjerner - men jeg var ikke helt overbevist. Maden var absolut god - men der manglede et eller andet.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, MortenM
Anmeldt 20. februar 2018 fra mobile enheder

2. Besøg og begge har været fantastiske.

Utrolig velsmagende mad lavet på kvalitetsråvarer. Har begge gange fået 3 retter. Menukortet ændres jævnligt efter sæson, men alle retterne vi har fået har levet op til en høj standard.

Altid god og opmærksom service. Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, Filip-Rosendal
Anmeldt 18. februar 2018 fra mobile enheder

Vi har besøgt Bastards to gange, og begge besøg har været en fantastik oplevelse. Maden smager skønt og det er tydeligt at råvarerne er af højeste kvalitet. Servicen er ligeledes i top; tjenerne er meget opmærksomme og venlige.

Tak, Bellinchina
Anmeldt 15. februar 2018

Fantastisk velsmagende og visuel flot anrettet tre retters menu, super tjener betjening fra henholdsvis Jonas og Rene, hyggelig atomsfære og indretning

1  Tak, Hannah L

Rejsende, der kiggede på Bastards, kiggede også på

Har du været i Bastards? Fortæl om dine oplevelser!