“Fantastisk besøg”
Anmeldelse af Bastards

Bastards
Reservér med
Bastards er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Vi er lokaliseret i hjertet af københavn, tæt ved Tivoli og den ikoniske biograf, Palads. Menuen ændres regelmæssigt, da vi har et tæt samarbejde med vores leverandører, hvis filosofi også er økologi og bæredygtighed Vi f**ker ikke rundt med vores grønsager og vi behandler vores kød med respekt #oldschool - born as bastards, raised as gentlemen
Anmeldt 20. februar 2018 fra mobile enheder

2. Besøg og begge har været fantastiske.

Utrolig velsmagende mad lavet på kvalitetsråvarer. Har begge gange fået 3 retter. Menukortet ændres jævnligt efter sæson, men alle retterne vi har fået har levet op til en høj standard.

Altid god og opmærksom service. Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, Filip-Rosendal

Anmeldt 18. februar 2018 fra mobile enheder

Vi har besøgt Bastards to gange, og begge besøg har været en fantastik oplevelse. Maden smager skønt og det er tydeligt at råvarerne er af højeste kvalitet. Servicen er ligeledes i top; tjenerne er meget opmærksomme og venlige.

Tak, Bellinchina
Anmeldt 15. februar 2018

Fantastisk velsmagende og visuel flot anrettet tre retters menu, super tjener betjening fra henholdsvis Jonas og Rene, hyggelig atomsfære og indretning

1  Tak, Hannah L
Anmeldt 25. januar 2018

Vi var her til frokost. Overskueligt og delikat menukort og HVILKEN MAD!! Hver mundfuld var en nydelse! Og betjeningen? Så opmærksom og oplysende og venlig. Vi kommer absolut tilbage!

1  Tak, lul888
Anmeldt 5. november 2017 fra mobile enheder

Er kun 2. gang vi er på denne fantastiske restaurant, men min familie og jeg er vilde med den. Super dejlig mad og vin samt en betjening der er helt i top, vi går en del ud og det er desværre ikke mange steder, hvor man får så kanon en betjening. Er blevet vores nye favorit restaurant.

1  Tak, henrikg602

Rejsende, der kiggede på Bastards, kiggede også på

Har du været i Bastards? Fortæl om dine oplevelser!