“Fantastisk!!”
Anmeldelse af Bastards

Bastards
Reservér med
Bastards er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Vi er lokaliseret i hjertet af københavn, tæt ved Tivoli og den ikoniske biograf, Palads. Menuen ændres regelmæssigt, da vi har et tæt samarbejde med vores leverandører, hvis filosofi også er økologi og bæredygtighed Vi f**ker ikke rundt med vores grønsager og vi behandler vores kød med respekt #oldschool - born as bastards, raised as gentlemen
Anmeldt 25. januar 2018

Vi var her til frokost. Overskueligt og delikat menukort og HVILKEN MAD!! Hver mundfuld var en nydelse! Og betjeningen? Så opmærksom og oplysende og venlig. Vi kommer absolut tilbage!

1  Tak, lul888

Anmeldt 5. november 2017 fra mobile enheder

Er kun 2. gang vi er på denne fantastiske restaurant, men min familie og jeg er vilde med den. Super dejlig mad og vin samt en betjening der er helt i top, vi går en del ud og det er desværre ikke mange steder, hvor man får så kanon en betjening. Er blevet vores nye favorit restaurant.

1  Tak, henrikg602
Anmeldt 26. oktober 2017

Fantastisk sammensat menu, der virkelig bød på nye oplevelser og man bemærker at teamet i køkkenet har styr på tingene. OG så fik vi god vin, lækkert brød, spændende drinks og super betjening. Vi kommer igen!!

Tak, Ulla_Bon
Anmeldt 21. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi fik 5 retter, som vi fik lov til at vælge. Vi fik taskekrabbe med chili, pære & radise. Dernæst confiteret kylling med tragtkantareller og ansjos mayo. Efterfulgt af tagliatelle med kalv i tomat & parmesan. Som hovedret dampet mørksej med jordskokker, tragtkatareller & koriander. Til dessert pocheret pære med kærnemælks panna cotta og hasselnød is. Uhm, mums. Det var lækkert

Tak, ces100
Anmeldt 19. september 2017 fra mobile enheder

Lækkert, lækkert og lækkert.
Skulle vejen komme forbi Axeltorv, er Bastards absolut et besøg vært.
Vi lagde ud med en dejlig frisk drink i baren, som ligger i under etagen med udsyn til køkkenet, hvor der kræses om det mad der bliver serveret. Og maden er bare fantastik.....vi valgte forskellige retter, til foret, hovedret og dessert, så vi kunne smage hos hinanden, og alt smagte himmelsk tjeneren, valget vinen der passet til, så det hele passet bare godt sammen.
Det er ikke sidste gang vi kommer der.
Sublim mad, vin og service
Tak for en god aften Bastards

Tak, Gitte C

Rejsende, der kiggede på Bastards, kiggede også på

Har du været i Bastards? Fortæl om dine oplevelser!