“Lækker mad, gode drinks og god service”
Anmeldelse af Bastards

Bastards
Book med
Bastards er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Vi er lokaliseret i hjertet af københavn, tæt ved Tivoli og den ikoniske biograf, Palads. Menuen ændres regelmæssigt, da vi har et tæt samarbejde med vores leverandører, hvis filosofi også er økologi og bæredygtighed Vi f**ker ikke rundt med vores grønsager og vi behandler vores kød med respekt #oldschool - born as bastards, raised as gentlemen
Anmeldt 9. august 2017 fra mobile enheder

Jeg har besøgt bastards flere gange nu og de skuffer aldrig! Indretning, menuen, og smilende personale. Du mærker straks de er der for at dig en god aften med lækre smagsoplevelser der ikke engang giver økonomisk mavepuster.

Tak, Hjalte B

Anmeldt 13. juli 2017 fra mobile enheder

Virkelig god restaurant og et dygtigt køkkenteam. Menuen varierer næsten dagligt og kan findes på deres Instagram. Top værdi for pengene.

Tak, marjacDenmark
Anmeldt 14. maj 2017 fra mobile enheder

Jeg havde inviteret mand og voksne børn på middag på Bastards, og vi har alle stor ros til maden, som var inspirerede og veltillavet ud fra årstidens grøntsager og kød.Personalet er tilstede på den gode og opmærksomme måde, hvor de gerne forklarer, men de stjæler heller ikke opmærksomheden. Et sted der er velegnet både til et yngre publikum men også til modne folk. Vil meget gerne komme tilbage

Tak, Merete Ø
Anmeldt 6. maj 2017 fra mobile enheder

Fantastisk sted, fantastisk mad, fantastisk vin og fantastisk betjening.

Hvis du endnu ikke har besøgt stedet, så kom afsted. Maden er i sær klasse :-)

Tak, Daniel N
Denne anmeldelse er oversat fra English. Se original
Anmeldt 20. april 2017

Fantastisk oplevelse. Gør dig selv den tjeneste og besøg denne restaurant før den bliver tildelt en Michelin-stjerner så vil priserne med garanti være anderledes. En tre retters menu kan du få mange steder til kr. 475 , - men ikke til denne kvalitet. Tjenerne var ikke bare søde og imødekommende, de var professionelle og veluddannet. Det var en fornøjelse. Jeg fik en meget spændende lammetatar til forret som var enestående (se foto) Bastards vin-menu var et perfekt afstemt til mad.
Indretningen var moderne og spændende (se foto).
Jeg kan kun anbefale dette sted.
Michael Rugaard København

1  Tak, Michael O
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på English om www.tripadvisor.dk. Se original

Rejsende, der kiggede på Bastards, kiggede også på

Har du været i Bastards? Fortæl om dine oplevelser!