“Autentisk”

Gaza Grill
Kvarter: Det indre Nørrebro
Kvarter: Det indre Nørrebro
Anmeldt 10. august 2021 fra mobile enheder

Denne restaurant er nok det tætteste på man kommer på en ægte arabisk restaurant oplevelse. Et hyggeligt menukort er sammensat af traditionsrige familieopskrifter. Perfekt til frokost.

1  Tak, jonassJ6444EJ

Anmeldt 8. april 2021

Vi var henne på Gaza i dag klokken 15.10 blev mødt af en sød frisk ekspedient som tog imod vores bestilling vi er to voksne og tre børn og han forklares omkring deres menu ,Det var første gang vi er her, vi har set og hørt omkring stedet og blev nysgerrig omkring det så det skulle prøves i dag, vi fik bestilt tre ruller og to skåle Børnene fik god klassisk shawarma og mig og konen prøvet Falaffel og deres Halloumi til vores store overraskelse fandt vi ude af at det faktisk var økologisk , vi kom hjem med maden og det hele var så godt ,det er smagt også godt lækkert falafel og deres Shawarma kød smagte rigtig godt Salaten og humusen alt var bare lækkert børnene var rigtig glad tusind tak for en rigtig dejlig mad oplevelse
fem stjerner for kvaliteten og maden
fem stjerner for den varme velkomst
Vi kommer absolut igen og skal have en oplevelse igen
Tak Gaza grill I er vores nye favoritsted

Dato for besøg: april 2021
Tak, jacobtN5165ZA
Anmeldt 23. januar 2021 fra mobile enheder

Vi har prøvet deres mad flere gange og vores indtryk er hver gang at maden simpelthen er en klasse over andre tilsvarende steder. Deres take-away virker fint i disse Corona tider, men det var nu også rigtigt hyggeligt at sidde derinde.

Dato for besøg: januar 2021
Tak, belgaard
Anmeldt 22. maj 2020 fra mobile enheder

Fuldstændigt håbløst. Laaaang ventetid hvorefter de melder udsolgt, da de bliver rykket for bestillingen. Erstatningen var Kyllingen, som var uden smag, kedelig og fritterne bløde og ligegyldige. Politiken skrev en fin anmeldelse, men hold da op hvor er de farvet eller uden sans for smag. Dårlig, dårlig oplevelse.

Dato for besøg: maj 2020
2  Tak, Lasse1977
Anmeldt 6. marts 2020

Flere af retterne var skønne, og vi komplimenterede hvor dejligt de smagte. Så fik vi hummusen, der så lækker ud men smagte af indholdet fra en Ryan Air brækpose. Vi blev deciderede dårlige af den og foreslog til ejeren at den måtte være gæret, hvilket han blankt afviste og sagde at det er sådan den skal smage, at man faktisk hverken skal putte citron eller hvidløg i en hummus. En udtagelse ingen af os - eller deres eget menukort, hvor der står hummusen indenholder begge - havde hørt om før. Han sagde at vi nok bare ikke var vandt til at den var smooth, hvilket vi forsikrede ham om intet havde med sagen at gøre. - Jeg kan iøvrigt addere at deres 'super autentiske hummus' med alt sandsynlighed er lavet på kirkeærtemel, og ikke hjemmelavet fra hele kikærter.
Jeg sagde at jeg meget gerne ville slippe for at betale for den, hvilket han sagde 'ikke kommer til at ske' og gik sin vej, trods de små 500,- vi havde lagt indtil videre.
Flere af retterne var skønne, men ejerens frygtelige attitude ødelagde oplevelsen fuldstændig. På vejen ud fik vi af vide fra en ansat, at de var fra Palæstina og sådan skal den smage. Vi undlod at fortælle vi arbejder som kokke.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, 287seanb

Rejsende, der kiggede på Gaza Grill, kiggede også på

Har du været i Gaza Grill? Fortæl om dine oplevelser!