“Lækkert”
Anmeldelse af Jurfood

Jurfood
Kvarter: Amager
Beskrivelse: Det helt centrale hos Jurfood er “kunden” og dennes oplevelse når de gæster os. Vi ønsker oprigtigt at give alle besøgende en oplevelse ud over det sædvanlige – både med hensyn til den helt almindelige kundeservice, vores interiør, musikken og selvfølgelig de madoplevelser vi serverer for vores kunder. Vi tror på, at man modtager de energier man udsender, og vi tager derfor hånd om vores kunder med god karma, et glimt i øjet og en hyggelig nærværende betjening. Jurfood er en lille men ambitiøs restaurant, som serverer eksklusiv brunch og frokost 7 dage om ugen, som kunderne selv sammensætter ud fra 25 lækre retter. Om aftenen serverer vi smagsfulde tapasoplevelser i form af små snacks, lækre oste og forskellige charcuteri - og selvfølgelig fantastiske vine fra hele verdenen. Det økologiske bliver prioriteret højt, og vi elsker at skabe madoplevelser med brug af gode og sunde kvalitetsprodukter.

Super dejlig mad i lækre og hyggelige omgivelser.
-og i denne mærkelige coronatid, følte vi os meget trygge:)

Dato for besøg: september 2020
Tak, boletteb324
Soren_Damsgaard, Ejer hos Jurfood, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Kære Bolette

1000 tak for jeres besøg og for de fine 5 stjerner

Stine & Søren

Anmeldt 31. august 2020 fra mobile enheder

Deeeejlig mad som gør godt i både krop og sjæl. Lækre og velsmagende retter som er lige så lette at spise med øjnene som med munden. Og JUICEN, ej at forglemme, var fantastisk!
At sammensætte sin egen brunch er altså lige sagen, på den måde fik vi alle det vi allermest havde lyst og kunne stadig kigge på hinandens valg med misundelse.
Sød og god betjening.
Hyggeligt sted, både inde og ude.
Vi kommer absolut snart igen.

Tak for mad til Stine og Søren
Fra Kaja, Patrick og Anja

Tak, anjakamp87
Soren_Damsgaard, Ejer hos Jurfood, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. september 2020

Kære Anja, Kaja og Patrick

Først og fremmest 1000 tak for jeres besøg. Det var virkelig hyggeligt at hilse på jer.

Vi takker mange gange for det fine review og for de 5 smukke stjerner.

Og så glæder vi os til at se jer igen selvfølgelig

// Stine og Søren

Anmeldt 28. august 2020 fra mobile enheder

I dag skulle vi have besked om vi blev fyret eller ej pga. Corona.
Vi valgte at fordrive ventetiden på Jurfood og aldrig har vi mødt så meget empati, god service og godt humør, som smittede af og gjorde ventetiden noget nemmere. Jeg har været på Jurfood mange gange efterhånden og får altid lækkert mad og god service, men i dag var service udover det forventede.
Vi vil til enhver tid anbefale denne lille perle. Ps. Vi fik begge lov til at beholde vores job

Tak, H1616XGmichelled
Soren_Damsgaard, Ejer hos Jurfood, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. august 2020

Shiiiit hvor fedt Jeg sagde det jo ... det blev en fantastisk fredag for jer begge to. Hvor er jeg bare glad for, at jeg åbnede den flaske champagne, og fik fyldt op i jeres glas.

Det er altid dejligt, når vi kommer tæt på vores gæster ... vi elsker det ❤️

Vi er super glade for jeres besøg, og ønsker jer begge et STORT tillykke med jobbet. Nu skal vi snart ud og flyve igen

PS: tak for det skønne review og for de 5 dejlige stjerner.

Ha en fantastisk weekend begge to ❤️

Anmeldt 25. august 2020 fra mobile enheder

Vi tog til Jurfood fordi vi søgte en café hvor vi kunne få kaffe og glutenfri mad, da jeg desværre er gluten intolerant. Det stod der på Tripadvisor at vi kunne hos Jurfood.
Vi blev ikke skuffede. Vi fik først en virkelig god og frisk juice. Og derefter bestilte vi 5 små tallerkener med lækker mad. Det hele smagte super godt og jeg kunne få min glutenfrie frokost.
Servicen er helt fin, og ejeren er utrolig uformel og hyggelig. Jeg kommer helt sikkert tilbage snart igen. Også som arbejdsplads, når jeg skal sidde og arbejde på min bærbar. :) Jeg kan varmt anbefale at tage forbi til en hyggelig brunch eller frokost. Også Instagram venligt ;)

Tak, katrinek2014
Soren_Damsgaard, Ejer hos Jurfood, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. august 2020

Kære Katrine

Et stort tak for besøget til jer begge to. Det var hyggeligt at hilse på jer, og det glæder mig selvfølgelig, at I har haft en dejlig oplevelse.

Vi glæder os til at se jer igen

// Stine & Søren

Anmeldt 20. august 2020 fra mobile enheder

De mest lækre sager jeg længe har smagt og virkelig god betjening. Jeg kan virkelig anbefale dette brunchsted.

Tak, mariakrebsalstrup
Soren_Damsgaard, Ejer hos Jurfood, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. august 2020

Kære Maria

Rigtig mange tak for jeres besøg. Det var så hyggeligt at hilse på jer :-) Dejligt at I havde en god dag, og har nydt vores brunch/frokost serveringer.

1000 tak for det fine review, og for de 5 fornemme stjerner.

Vi glæder os til at se jer igen :-)

Stine & Søren

Rejsende, der kiggede på Jurfood, kiggede også på

Har du været i Jurfood? Fortæl om dine oplevelser!