“Glutenfri, og god mad. Hyggelig café”
Anmeldelse af Jurfood

Jurfood
Kvarter: Amager
Beskrivelse: Det helt centrale hos Jurfood er “kunden” og dennes oplevelse når de gæster os. Vi ønsker oprigtigt at give alle besøgende en oplevelse ud over det sædvanlige – både med hensyn til den helt almindelige kundeservice, vores interiør, musikken og selvfølgelig de madoplevelser vi serverer for vores kunder. Vi tror på, at man modtager de energier man udsender, og vi tager derfor hånd om vores kunder med god karma, et glimt i øjet og en hyggelig nærværende betjening. Jurfood er en lille men ambitiøs restaurant, som serverer eksklusiv brunch og frokost 7 dage om ugen, som kunderne selv sammensætter ud fra 25 lækre retter. Om aftenen serverer vi smagsfulde tapasoplevelser i form af små snacks, lækre oste og forskellige charcuteri - og selvfølgelig fantastiske vine fra hele verdenen. Det økologiske bliver prioriteret højt, og vi elsker at skabe madoplevelser med brug af gode og sunde kvalitetsprodukter.
Anmeldt 25. august 2020 fra mobile enheder

Vi tog til Jurfood fordi vi søgte en café hvor vi kunne få kaffe og glutenfri mad, da jeg desværre er gluten intolerant. Det stod der på Tripadvisor at vi kunne hos Jurfood.
Vi blev ikke skuffede. Vi fik først en virkelig god og frisk juice. Og derefter bestilte vi 5 små tallerkener med lækker mad. Det hele smagte super godt og jeg kunne få min glutenfrie frokost.
Servicen er helt fin, og ejeren er utrolig uformel og hyggelig. Jeg kommer helt sikkert tilbage snart igen. Også som arbejdsplads, når jeg skal sidde og arbejde på min bærbar. :) Jeg kan varmt anbefale at tage forbi til en hyggelig brunch eller frokost. Også Instagram venligt ;)

Tak, katrinek2014
Soren_Damsgaard, Ejer hos Jurfood, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. august 2020

Kære Katrine

Et stort tak for besøget til jer begge to. Det var hyggeligt at hilse på jer, og det glæder mig selvfølgelig, at I har haft en dejlig oplevelse.

Vi glæder os til at se jer igen

// Stine & Søren

Anmeldt 20. august 2020 fra mobile enheder

De mest lækre sager jeg længe har smagt og virkelig god betjening. Jeg kan virkelig anbefale dette brunchsted.

Tak, mariakrebsalstrup
Soren_Damsgaard, Ejer hos Jurfood, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. august 2020

Kære Maria

Rigtig mange tak for jeres besøg. Det var så hyggeligt at hilse på jer :-) Dejligt at I havde en god dag, og har nydt vores brunch/frokost serveringer.

1000 tak for det fine review, og for de 5 fornemme stjerner.

Vi glæder os til at se jer igen :-)

Anmeldt 19. august 2020

Holdt fornyligt en polterabend på Jurfood. Det var helt ideelt til et privat arrangement som dette. Efter en aktiv dag fyldt med forskellige aktiviteter kunne vi læne os tilbage og nyde en lækker tapas, udsøgt vin samt rigtig fin betjening og service med sans for detaljer. Der blev skruet op for musikken og disco-kuglen senere på aftenen og vi havde mulighed for også at sidde udenfor hvilket var oplagt på den varme dag.
Stedet har iøvrigt en fremragende brunch og kan varmt anbefales både til alm. cafebesøg samt private events (vi var 22)

Tak, P9137NFnadiaa

Kære Nadia

Først og fremmest 1000 tak for en super hyggelig aften - hvor den kommende brud vist fik sin livs aften, i selskab med 20 fantastiske veninder.

Vi er glade for, at I alle havde en fantastisk aften, og nød alt fra champagne til tapas, vine, cocktails og selvfølgelig den kulørte diskokugle :-)

Jeg håber I får en mindst lige så god aften, når de to smukke mennesker bliver gift den 5. september.

Mange kærlige hilsner
Søren

Anmeldt 16. august 2020

Atmosfæren er hyggelig og maden er super. Med en "vælg-fem-småretter" (eller flere), ud af en vifte af mere end 20 gode retter, så er det bestemt et oplagt mål. Retterne er lækre, delikate, og hvis jeg skal fremhæve eén, så må det være Hønserillette med løg og agurk, en kraftig og hjertevarm lille ret, som var skøn. Den gode omtale er velfortjent. Godt gået Jurfood.

Tak, P6471HOchristianp
Soren_Damsgaard, Ejer hos Jurfood, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. august 2020

Hej Christian

Så fedt at høre ... 1000 tak Christian for det ærlige og rigtig fine review. Det varmer om hjertet, når vores gæster på denne måde anerkender og fornemmer vores ambitiøse arbejde - med alt fra maden, det estetiske og gæsteservice. Det hele er vigtigt for os

Så et stort tak for de 5 stjerner, dem passer vi rigtig meget på ... til vi forhåbentlig ses igen.

Ha en fantastisk dag, aften og uge

Anmeldt 15. august 2020 fra mobile enheder

Perfekt service. Tilstedeværende ejer og højt humør.
Super mad, i små helt tilpasse portioner.
Indretning er super fed!

Tak, Mette B
Soren_Damsgaard, Ejer hos Jurfood, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. august 2020

Kære Mette

1000 tak for jeres besøg, og for de 5 flotte stjerner. Dem passer vi på, indtil vi ser dig igen

Stine & Søren

Rejsende, der kiggede på Jurfood, kiggede også på

Har du været i Jurfood? Fortæl om dine oplevelser!