“Gå sulten derfra”
Anmeldelse af Jurfood

Jurfood
Kvarter: Amager
Beskrivelse: Det helt centrale hos Jurfood er “kunden” og dennes oplevelse når de gæster os. Vi ønsker oprigtigt at give alle besøgende en oplevelse ud over det sædvanlige – både med hensyn til den helt almindelige kundeservice, vores interiør, musikken og selvfølgelig de madoplevelser vi serverer for vores kunder. Vi tror på, at man modtager de energier man udsender, og vi tager derfor hånd om vores kunder med god karma, et glimt i øjet og en hyggelig nærværende betjening. Jurfood er en lille men ambitiøs restaurant, som serverer eksklusiv brunch og frokost 7 dage om ugen, som kunderne selv sammensætter ud fra 25 lækre retter. Om aftenen serverer vi smagsfulde tapasoplevelser i form af små snacks, lækre oste og forskellige charcuteri - og selvfølgelig fantastiske vine fra hele verdenen. Det økologiske bliver prioriteret højt, og vi elsker at skabe madoplevelser med brug af gode og sunde kvalitetsprodukter.
Anmeldt 8. august 2020

Vi tog ind til morgen kl. 9:30 og fik af vide der ville gå 30-40 minutter før vi fik vores mad. Vi valgte 5-retter til 149,- hver og gik ud fra at vi ville få en god portion samt gå mætte derfra. Så troede vi forkert. Imens vi sidder og venter spændt på vores mad bliver vi mere og mere sultne, og når vi får vores mad kan vi godt allerede se at det ikke er nok.. Så hvis man har en stor mave og er meget madglade, så er det for dyrt i forhold til den mængde af mad man ville få i mavsen. Så konceptet er ikke noget jeg ville gøre igen ved at vælge retter.
Selve maden smagte dejligt, dog chiagrøden alene smagte ikke af meget, men hvis det er meningen så lykkes det:)
Vi kommer nok ikke igen, men til den lille sult og hygge er det fint nok

Tak, emmahW2372UW
Soren_Damsgaard, Ejer hos Jurfood, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. august 2020

Kære Emma

Først og fremmest tak for besøget. Vi er selvfølgelig kede af at du ikke blev mæt. Det er dog vores opfattelse, at langt de fleste gæster, bliver fint mætte at vores 5 retter. Som du skriver, er nogle dog helt ekstraordinært sultne, og derfor kan man jo selvfølgelig vælge ekstra retter for 19,- hvis man skal rulle ud af døren

Vores ønske har dog aldrig været, at servere et stor mad-orgie, til den laveste pris. Vi benytter generelt meget dyre råvarer, og vi bruger det meste af en uge på at forberede os til weekenden. Jeg er derfor ikke enig i din betragtning omkring prisen, som vi anser som ganske fornuftig og helt rimelig, når man tager vores køkken i betragtning, og de mange timer vi bruger på produktion og forberedelse. Men vi er ko alle forskellige, og fokuserer på forskellige ting.

Som du fornemmede, så havde vi rigtig travlt i dag, og derfor rammer vi omkring 35-40 minutters ventetid.

Igen tak for besøget. Vi ønsker dig held og lykke på din madrejse.

Anmeldt 7. august 2020 fra mobile enheder

Igen skuffer JurFood ikke. Som altid skøn brunch. Perfekt portioner og skønne muligheder af morgenmad at vælge imellem.
Absolut ikke sidste gang jeg spiser her.

Tak, IsakLR
Soren_Damsgaard, Ejer hos Jurfood, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. august 2020

Kære Isak

Endnu en gang 1000 tak for besøget. Dejligt at vi endnu en gang leverer varen, og giver jer en god oplevelse.

1000 tak for de skønne stjerner, og vi glæder os til at se jer igen

Anmeldt 2. august 2020

Vi havde en utrolig dårlig oplevelse. Vi fik aldrig vores brødkurv, som vi havde valgt af 1-5 for 150 kr! Vi bliver tilbudt smørcroissant i stedet for brødet, men det har vi ikke lyst til at spise ost og nutella på. Tjeneren bliver ved med at sige, at brødkurven snart kommer. Det gØr den bare aldrig. Vi er derfor nødt til at bestille ekstra. Vi får trukket de to ekstra fra, men betaler 600 kr for 3 brunch og juice.Tjeneren havde ALT for travlt, løb rundt og var svær at kommunikere med. Jeg har efterfølgende kontaktet restauranten, de vil desværre ikke imødekomme dette. Trist! Jeg kommer aldrig tilbage.

Tak, NatasjaDK
Soren_Damsgaard, Ejer hos Jurfood, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2020

Helt forventet review, som vi blot ventede på.

Ved din bestilling gjorde vi opmærksom på, at vi ikke havde fået brød leveret, og vi derfor kunne tilbyde dig en af følgende alternativer;

Økologisk stenovnsbolle
Økologisk smørcroissant

Vi åbner restauranten klokken 09.00, men allerede klokken 09.45 forsøgte du at ringe til os, og igen klokken 09.53 sendte du så også en e-mail og beklagede dig, altså imens du sidder i restauranten og spiser!

Alt imens forsøgte vores personale at servicere dig efter bedste evne. De har håndteret situationen helt efter bogen, og de har ikke kunne gøre andet end fortælle dig om vores manglende levering af brød, og dine alternative muligheder indtil vores brød blev leveret.

Vi modtager vores brødlevering klokken 09.50, men som vi kan forstå på din mail, så havde I allerede mistet appetitten på dette tidspunkt.

Vi beklager at vi ikke har levet op til dine forventninger, og ønsker dig en fortsat dejlig dag.

Anmeldt 28. juli 2020

Dejligt mad, friskpresset juice og god kaffe.

Eneste udfordringen er nok at vi har været igennem den samlede menu 5 gange:). I må gerne tilføje lidt nyt;).

Og øv i har lukket denne her uge - savner jer!

Ses

Tak, Flemming Banner P

Kære Flemming

Mange tak for besøget, og for de 5 skønne stjerner.

Vil rigtig gerne sætte nye retter på menuen, men ved simpelthen ikke hvad vi skal fjerne. Alle 25 retter er elsket af vores gæster, og det er svært at sige farvel til én eller flere af dem.

Vi hører dog din lille bøn, og overvejer selvfølgelig den fremtidige menu hele tiden.

Vi håber dog selvfølgelig også, at I kigger forbi i fremtiden, med eller uden nye retter på kortet

Ha en fantastisk (varm) weekend

Anmeldt 26. juli 2020

Var på Jurfood for første, men så absolut ikke sidste, gang. Jurfood sprænger skalaen, det er lang tid siden vi har fået så lækker, veltillavet og frisk brunch.

God kaffe, lækkert brød, godt komponerede fristende småretter, friskt og opmærksomt personale, super betjening, minimal ventetid og til en fair pris, så bliver det ikke bedre.

Vi sprang juicen over, sidder hjemme og fortryder det, det må blive næste gang,

Tak, jlindhardt
Soren_Damsgaard, Ejer hos Jurfood, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. juli 2020

Kære Johnny og Dorthe

Først og fremmest 1000 tak for jeres besøg tidligere i dag.

Vi er rigtig glade for, at vores personale har gjort et dejligt indtryk, og I har haft en god dag i vores selskab.

Mange tak for det fine review og for de 5 skønne stjerner. Dem passer vi godt på, indtil vi ses igen.

Indtil da må I have en fortsat dejlig ‘sommer’ ... hvis der altså kommer mere af den i år

Mange kærlige hilsner fra
Stine & Søren

Rejsende, der kiggede på Jurfood, kiggede også på

Har du været i Jurfood? Fortæl om dine oplevelser!