“Dårlig oplevelse”
Anmeldelse af Jurfood

Jurfood
Kvarter: Amager
Beskrivelse: Det helt centrale hos Jurfood er “kunden” og dennes oplevelse når de gæster os. Vi ønsker oprigtigt at give alle besøgende en oplevelse ud over det sædvanlige – både med hensyn til den helt almindelige kundeservice, vores interiør, musikken og selvfølgelig de madoplevelser vi serverer for vores kunder. Vi tror på, at man modtager de energier man udsender, og vi tager derfor hånd om vores kunder med god karma, et glimt i øjet og en hyggelig nærværende betjening. Jurfood er en lille men ambitiøs restaurant, som serverer eksklusiv brunch og frokost 7 dage om ugen, som kunderne selv sammensætter ud fra 25 lækre retter. Om aftenen serverer vi smagsfulde tapasoplevelser i form af små snacks, lækre oste og forskellige charcuteri - og selvfølgelig fantastiske vine fra hele verdenen. Det økologiske bliver prioriteret højt, og vi elsker at skabe madoplevelser med brug af gode og sunde kvalitetsprodukter.
Anmeldt 2. august 2020

Vi havde en utrolig dårlig oplevelse. Vi fik aldrig vores brødkurv, som vi havde valgt af 1-5 for 150 kr! Vi bliver tilbudt smørcroissant i stedet for brødet, men det har vi ikke lyst til at spise ost og nutella på. Tjeneren bliver ved med at sige, at brødkurven snart kommer. Det gØr den bare aldrig. Vi er derfor nødt til at bestille ekstra. Vi får trukket de to ekstra fra, men betaler 600 kr for 3 brunch og juice.Tjeneren havde ALT for travlt, løb rundt og var svær at kommunikere med. Jeg har efterfølgende kontaktet restauranten, de vil desværre ikke imødekomme dette. Trist! Jeg kommer aldrig tilbage.

Tak, NatasjaDK
Soren_Damsgaard, Ejer hos Jurfood, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2020

Helt forventet review, som vi blot ventede på.

Ved din bestilling gjorde vi opmærksom på, at vi ikke havde fået brød leveret, og vi derfor kunne tilbyde dig en af følgende alternativer;

Økologisk stenovnsbolle
Økologisk smørcroissant

Vi åbner restauranten klokken 09.00, men allerede klokken 09.45 forsøgte du at ringe til os, og igen klokken 09.53 sendte du så også en e-mail og beklagede dig, altså imens du sidder i restauranten og spiser!

Alt imens forsøgte vores personale at servicere dig efter bedste evne. De har håndteret situationen helt efter bogen, og de har ikke kunne gøre andet end fortælle dig om vores manglende levering af brød, og dine alternative muligheder indtil vores brød blev leveret.

Vi modtager vores brødlevering klokken 09.50, men som vi kan forstå på din mail, så havde I allerede mistet appetitten på dette tidspunkt.

Vi beklager at vi ikke har levet op til dine forventninger, og ønsker dig en fortsat dejlig dag.

Anmeldt 28. juli 2020

Dejligt mad, friskpresset juice og god kaffe.

Eneste udfordringen er nok at vi har været igennem den samlede menu 5 gange:). I må gerne tilføje lidt nyt;).

Og øv i har lukket denne her uge - savner jer!

Ses

Tak, Flemming Banner P
Soren_Damsgaard, Ejer hos Jurfood, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. august 2020

Kære Flemming

Mange tak for besøget, og for de 5 skønne stjerner.

Vil rigtig gerne sætte nye retter på menuen, men ved simpelthen ikke hvad vi skal fjerne. Alle 25 retter er elsket af vores gæster, og det er svært at sige farvel til én eller flere af dem.

Vi hører dog din lille bøn, og overvejer selvfølgelig den fremtidige menu hele tiden.

Vi håber dog selvfølgelig også, at I kigger forbi i fremtiden, med eller uden nye retter på kortet

Ha en fantastisk (varm) weekend

Anmeldt 26. juli 2020

Var på Jurfood for første, men så absolut ikke sidste, gang. Jurfood sprænger skalaen, det er lang tid siden vi har fået så lækker, veltillavet og frisk brunch.

God kaffe, lækkert brød, godt komponerede fristende småretter, friskt og opmærksomt personale, super betjening, minimal ventetid og til en fair pris, så bliver det ikke bedre.

Vi sprang juicen over, sidder hjemme og fortryder det, det må blive næste gang,

Tak, jlindhardt
Soren_Damsgaard, Ejer hos Jurfood, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. juli 2020

Kære Johnny og Dorthe

Først og fremmest 1000 tak for jeres besøg tidligere i dag.

Vi er rigtig glade for, at vores personale har gjort et dejligt indtryk, og I har haft en god dag i vores selskab.

Mange tak for det fine review og for de 5 skønne stjerner. Dem passer vi godt på, indtil vi ses igen.

Indtil da må I have en fortsat dejlig ‘sommer’ ... hvis der altså kommer mere af den i år

Mange kærlige hilsner fra

Anmeldt 19. juli 2020

Købte 7 små retter, en americano og en gulerod/æble juice(friskpresset). Alt var super friskt og lækkert. Øllebrød, uh havde glemt hvor lækkert det var. Hyggelig indretning med latin toner. Sød betjening og hurtig service

Tak, BagerenBageren1245
Soren_Damsgaard, Ejer hos Jurfood, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juli 2020

Kære Henrik

Mange tak for jeres besøg, og for det særdeles fine review. Det glæder os meget, at du har nydt hele paletten af vores serveringer; fra brunch/frokost, juice, service ... og selvfølgelig den ikoniske øllebrød.

For mange er det en tur ned af ‘memory lane’ Specielt når man har det midtjyske i generne Lavet på lækkert økologisk brød fra Svaneke, kogt ind på søde øl, og tilsat flødeskum, grønne æbler og revet hasselnødder ... what not to like

1000 tak for de 5 stjerner, som vi virkelig værdsætter.

Ha en fantastisk dag, og vi glæder os til at se dig/jer igen

Anmeldt 19. juli 2020

Jeg valgte at holde en privat fest på jurfood, da jeg kender stedet fra adskillige brunch her og elsker stedet og maden! Alt fra da jeg overvejede at ‘booke’ stedet til festen blev afholdt foregik igennem ejeren, som var utrolig professionel , sød og hjælpsom. Havde enkelte rettelser i sidste øjeblik og dette blev ændret med et smil på læben. Vi fik serveret en velkomstdrink/bobler, tapas, vin og cocktails. Alt smagte helt fantastisk og servicen og personalet var helt i top! Vi havde alle en skøn aften og kan på det kraftigste anbefale at ‘booke’ jurfood til private events.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, r0ginib
Soren_Damsgaard, Ejer hos Jurfood, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. juli 2020

Kære Rogini

Først og fremmest mange tak for, at du valgte os som din lille festpartner. Det glæder os meget, at du og dine gæster havde en fantastisk aften. Så 1000 tak

Vi håber også, at jeres flytning til det svenske er gennemført uden store problemer?

Mange kærlige hilsner
Stine & Søren

Rejsende, der kiggede på Jurfood, kiggede også på

Har du været i Jurfood? Fortæl om dine oplevelser!