“Nyt yndlingssted i København!”
Anmeldelse af Jurfood

Jurfood
Kvarter: Amager
Beskrivelse: Det helt centrale hos Jurfood er “kunden” og dennes oplevelse når de gæster os. Vi ønsker oprigtigt at give alle besøgende en oplevelse ud over det sædvanlige – både med hensyn til den helt almindelige kundeservice, vores interiør, musikken og selvfølgelig de madoplevelser vi serverer for vores kunder. Vi tror på, at man modtager de energier man udsender, og vi tager derfor hånd om vores kunder med god karma, et glimt i øjet og en hyggelig nærværende betjening. Jurfood er en lille men ambitiøs restaurant, som serverer eksklusiv brunch og frokost 7 dage om ugen, som kunderne selv sammensætter ud fra 25 lækre retter. Om aftenen serverer vi smagsfulde tapasoplevelser i form af små snacks, lækre oste og forskellige charcuteri - og selvfølgelig fantastiske vine fra hele verdenen. Det økologiske bliver prioriteret højt, og vi elsker at skabe madoplevelser med brug af gode og sunde kvalitetsprodukter.
Anmeldt 29. juni 2020

Vi havde en helt fantastisk oplevelse i dag på Jur food. Indehaveren var i stødet og bød velkommen med højt humør og virkelig god service. Stedet er småt men super hyggeligt både inde og ude. Der var mange spændende retter at vælge ud fra og de 12 vi bestilte var i særklasse! Vi kommer ihvertfald stensikkert igen for at gensmage og smage de sidste retter på menukortet!! Tak for lækker mad og service ☀️☀️☀️☀️☀️

Tak, JeanetteVHansen
Soren_Damsgaard, Ejer hos Jurfood, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. juni 2020

Kære Jeanette

1000 tak for jeres hyggelige besøg, som jeg virkelig satte pris på. Altid dejligt at møde nye søde gæster, og være med til at gøre deres dag mindeværdig og hyggelig.

Tak for de 5 stjerne, og det fantastiske review.

Jeg glæder mig til at se jer igen

// Søren

Anmeldt 26. juni 2020 fra mobile enheder

Stort udvalg af retter til brunch, og alt var virkelig lækkert. Meget velsmagende hjemmelavet juice og stort udvalg af øvrige drikkevarer (ikke kedelige standardmærker). Rigtig venlig betjening.

Tak, torben_712
Soren_Damsgaard, Ejer hos Jurfood, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. juni 2020

Kære Torben

Rigtig mange tak for jeres besøg tidligere i dag. Det var hyggeligt at hilse på jer

1000 tak for dit fine review, og for de 5 flotte stjerner.

Vi glæder os til at se jer igen, og ønsker jer en dejlig weekend.

// Stine & Søren

Anmeldt 12. juni 2020

Super hyggeligt sted, hvor servicen var i top og maden var rigtig god.
Jeg vil i hvert fald gerne komme igen

Tak, 616mortenf
Soren_Damsgaard, Ejer hos Jurfood, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. juni 2020

Kære Morten

1000 tak for jeres besøg, og for de fine 5 stjerner. De varmer oprigtigt på sådan en dag

Vi glæder os til at se jer igen.

Anmeldt 11. juni 2020

Amagers bedste brunch!
Man kan få nogle skønne frisk lavet juices, det var så lækkert.

Bestikket blev pudset af inden brug, god stil og mega hygiejnisk.

Tak, Christian B
Soren_Damsgaard, Ejer hos Jurfood, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. juni 2020

Kære Christian

Rigtig mange tak for jeres besøg, og det var hyggeligt at hilse på jer. Dejligt at I har nydt vores serveringer, og har haft en skøn oplevelse.

Vi takker for de 5 flotte stjerner, og passer godt på dem, til vi ses igen

Anmeldt 5. juni 2020

En helt fantastisk brunch, som man selv sammensætter. Gode råvarer
Super beliggenhed tæt på Amager Strand.
Et besøg værd, og ikke sidste gang jeg har været der.

Tak, christinajU5972QJ
Soren_Damsgaard, Ejer hos Jurfood, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. juni 2020

Kære Christina

Rigtig mange tak for jeres besøg, og selvfølgelig også for jeres fine 5 stjerner.

Vi glæder os til at se jer igen :-)

Stine & Søren

Rejsende, der kiggede på Jurfood, kiggede også på

Har du været i Jurfood? Fortæl om dine oplevelser!