“Endelig...”

Café Patina
Kvarter: Det indre Vesterbro
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 24. juli 2018 fra mobile enheder

har vi fundet en ny og virkelig god græsk restaurant i Kbh.
Ved sad ved et bord på fortovet, og der var stille og roligt.
Maden var super, og værten hyggelig at tale med og god til at betjene os. En rigtig god oplevelse!

Tak, vivians632

Anmeldt 23. juli 2018

Café Patina er uden tvivl den bedste græske restaurant i København. Med gode, sikre og klassiske græske retter føler man næste, at man befinder sig på en lille lokal restaurant på en græsk ø. Stemingen er hyggelig og hjemlig og det græsk-danske værtspar er fantastiske. Det kan anbefales at købe et stykke af restaurantens fetaost med hjem, den smager bare bedre end andre.
Tak fordi I gav sommeren i København et strejf af Grækenland.

Tak, Lenett L
Anmeldt 22. juli 2018

Fandt restauranten ved lidt af en tilfældighed. Vi blev bestemt ikke skuffede. Lækker autentisk græsk mad i hyggelige omgivelser. Betjeningen var god og nærværende. Bestemt et sted jeg vender tilbage til

Tak, _dianevinter
Anmeldt 11. juni 2018

Fantastisk sted - lidt af en hemmelighed i København endnu et stenkast fra Vega og Istedgade. Har vist kun været åben lidt over et år. Det er super hyggeligt i den lille restaurant. Vi fik hjemmelavet original græsk mad. De linede en kæmpe buffet op med alt vi kunne begære - til en rigtig fair pris. Det var også rigtig lækkert for børnene, og til de voksne var der fx den traditionelle græske chilidip. Anbefaler det til alle. PS: Der er også nogle borde udenfor under markisen.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Evmanis
Erik C, Ejer hos Café Patina, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. juni 2018

Tusinde tak for den fine anmeldelse. Vi er så glade for, at I synes om stedet og maden og at børnene også var glade for det.

Anmeldt 28. maj 2018

Rigtig hyggeligt sted med autentisk græsk mad (ejerne er græsk-danske) og den venligste betjening, der gerne fortæller om maden og sludrer med gæsterne. Der er græsk musik hver måned.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Gitte N

Tusinde tak for den fine anmeldelse og på gensyn.

Rejsende, der kiggede på Café Patina, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Café Patina? Fortæl om dine oplevelser!