“Lækkert”

Få mad leveret
Kvarter: Østerbros
Kvarter: Østerbros
Anmeldt 9. august 2021

God vafler :-) Det er et sted, du nemt besøger flere gange. :-) Fang solen eller sid inde i den flot dekorerede café.

Tak, Kreastiv

Anmeldt 26. juli 2021

Vi besøgte Baryl for nogle uger siden og havde en på alle måder god oplevelse. Vi bestilte forskellige retter, der ankom efter meget kort ventetid. Servicen var helt i top! Det hele smagte utrolig godt og var yderst indbydende anrettet. Der er i høj grad kælet for detaljen. Det er skønt, at der samtidig er fokus på sunde og bæredygtige løsninger, fx sugerør i pap. Baryl er et bevis på, at sund og plantebaseret mad sagtens kan være en ekstraordinær oplevelse. Stedet holder et højt niveau hvad angår service, kvalitet, velsmag og æstetik.

Tak, H9815UFannettem
Anmeldt 10. juli 2021

En hyggelig lille café med sødt og meget professionelt personale. Der var styr på det hele og bestillingen kom virkelig hurtigt. Deres menukort byder på forskellige sunde retter, der både giver muligheder for veganere, allergikere eller folk, der generelt bare gerne vil spise plantebaseret og bæredygtigt. Alt det jeg har fået har været yderst indbydende og smagt virkelig godt. Deres drikkevarer er også rigtig lækre. Desuden er det tydeligt at mærke, at det er en café, der går op i bæredygtighed på alle måder, hvilket er meget inspirerende. Det er bestemt et sted, jeg kan anbefale folk, der søger sund og plantebaseret mad på Østerbro.

1  Tak, Nanna J
Anmeldt 7. juli 2021 fra mobile enheder

God frokostanretning
Dårlig juice
Lokationen var meget begrænset af at vi endte indenfor pga ildelugtende affaldsbil, selvom vi ønskede placering ude
Sød betjening
Rimelige priser

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, RikkeHol
Anmeldt 18. august 2020

Har spist her to gange og super lækkert hver gang.
Deres mad er farverigt og indbydende.
Jeg elsker at de har et dobbelt glas, så man kan få halv af to forskellige juice.

Tak, 819vivil

Rejsende, der kiggede på Cafe Baryl, kiggede også på

Har du været i Cafe Baryl? Fortæl om dine oplevelser!