“Gode øl, men spis et andet sted”
Anmeldelse af Brus

Brus
Kvarter: Det indre Nørrebro
Kvarter: Det indre Nørrebro
Anmeldt 10. august 2021

Øl: En stor fornøjelse, god smag og virkelig stort udvalg. Betjening: Rådvild og uengageret og ikke videre venlig. Mad: Rå og sure pomfritter med sær lugt/smag til våd, sur burger med svampesmag til rigelig pris (DKK 250 for combo af burger, pommes og øl).

Tak, nicoliner726

Anmeldt 4. november 2020

Desværre er madudvalget ikke så stort her, så vi valgte burger med pommes frites. Burgeren er helt klart i den bedre ende og kan klart anbefales. Derimod var pommes frites desværre ikke gode. De er fermenterede og overhældt med noget grønt pulver, som ikke smagte ret godt. Vi var 7, der alle fik pommes frites - ingen af os kunne rigtigt lide dem. Derudover er prisniveauet i den høje ende for burger og pommes frites.
Øludvalget er rimeligt stort, men jeg savner alkoholfri øl, der var kun en variant.
Akustikken er desværre elendig. Vi havde svært ved at føre en samtale hen over bordet. Så stedet kan desværre kun anbefales, hvis I er en lille gruppe, eller hvis I vil sidde udenfor.
Menukortet skal findes via en qr-kode, så vi måtte låne hinandens telefoner, da ikke alle havde telefoner, der har en sådan app installeret.

Dato for besøg: november 2020
1  Tak, Iben K
Anmeldt 30. august 2020 fra mobile enheder

Vi fik hhv burger og tatar. Tataren var lækker - burgeren var med noget fermenteret halløj i, hvilket gav en temmelig sur smag, som jeg opdagede ikke var i min smag. Vi fik også fermenterede pomfritter. Øllen var god. Stedet var mega populært og det var derfor meget larm og ventetid på at få et bord.

Tak, Anne Mette E
Anmeldt 26. maj 2020

Farligt gode øl, der hurtigt koster lidt dagen efter (det er svært at holde øje med promillerne, når man hygger sig!) Jeg har kun spist der én gang - nogle ganske dejlige kyllingevinger (tilberedt med inspiration fra det vietnamesiske køkken). De gik ret godt til øl. Mit sidste besøg var første dag efter genåbning (efter ugers corona-lockdown). Personalet havde super godt styr på alle de nye hensyn, der skal tages for at begrænse smitterisiko. Det lagde ikke nogen demper på glæden ved igen at komme ud, og stemningen var i top hos både gæster og personale.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, 850esterh
Anmeldt 22. juli 2019

Brus tilbyder et stort udvalg af øl - også alkoholfri, men har udover øl også et udvalg af mad. Deres snacks har et lidt asiatisk præg med en del fermenterede grøntager, men man kan også få en klassisk oksekødsburger. Deres pommes fritter et et "must-try" da de også er fermenterede, og serveres med trøffelmayo. Brus ligger et et dejligt område af København, hvor man virkelig kan mærke byens liv.

Servering er ved baren - både for øl og mad.

Dato for besøg: juli 2019
2  Tak, 491mettek

Rejsende, der kiggede på Brus, kiggede også på

Har du været i Brus? Fortæl om dine oplevelser!