For dyr.

Fin hal til koncerter men så det også sagt. Meget dyre drikkevaner, det jo helt forskruet... Altid... læs mere

Anmeldt d. 25. januar 2020
Kirstein74
Øster Tørslev, Danmark
fra mobile enheder
Godt.

Det er et godt sted til koncerter. Der er rigtig gode forhold. Toiletterne er hele tiden pæne og... læs mere

Anmeldt d. 18. oktober 2019
804larsc
Farum, Danmark
fra mobile enheder

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
Kanaltur i København
fra 68,15 $
fra 67,57 $
fra 56,22 $
Anmeldt d. 25. januar 2020 fra mobile enheder

Fin hal til koncerter men så det også sagt.
Meget dyre drikkevaner, det jo helt forskruet...
Altid kø på toiletterne.
Mangler mulighed for at kunne komme af med sin jakke, udover fumle med en app til nogle skabe.

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, Kirstein74
Anmeldt d. 1. december 2019 fra mobile enheder

Vi var til en koncert og havde parkeret vores bil i det nærliggende parkeringshus. Det tog os over næsten 2 timer at komme ud pga. der kun er en frakørsel. Det er under alt kritik!!!. Det er mig en gåde at man ikke har taget højden for parkeringsforholdene!!!! Det er at tage pis på folk.

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, 55mariej
Anmeldt d. 6. november 2019 fra mobile enheder

Jeg er overrasket over hvordan man har placeret garderoben.. Folk som ikke skal benytte sig af garderoben, står alligevel i kø, grundet placering af garderoben.. Det fungerer ellers fint med parkering, men er lidt ked af at man altid står længe i kø udenfor, for at komme ind.. Og så bliver der solgt billetter som er med udsigt til ryggen af bandet, det er lidt kedeligt..

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, Erik B
Anmeldt d. 2. november 2019 fra mobile enheder

Royal arena er uforskammet dyr med mad og drikkevarer.
Vil hellere fravælge at gå til arrangement end at blive flået.

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, Frank H
Anmeldt d. 28. oktober 2019

Royal Arena ligger på Amager og ikke i Købehavn, lige for at slå det fast.
1. Dejligt koncert hus, man føler ikke der er 15.000 mennesker når man er der, der er god plads i foyeren til alle og der er mulighed for at købe fastfood, vin, kaffe mm.
2. God og nem tilgang til udendørs rygning, dog manger der borde og stole.
2. Toilet forhold er fine og der er mange af dem.
3. Vi kom hurtigt igennem indcheckning.
4. Der er ikke mulighed for parkering, hvilket i min verden er helt abstrakt, med et koncerthus med plads til 15.000 mennesker og med de billetpriser burde der automatisk følge en gratis parkering med når man køber billet.
5. Der er heller ikke mulighed for afsætning.
6. Vi oplevede en lyd der var ret dårlig.
7. Frakørsel fra stedet er der ikke blevet tænkt dybere over, det fungere slet ikke, det var total kaos.
8. Konklusion, vi kommer ikke igen med mindre der sker ændringer på parkerings forhold samt ændringer i frakørsels forhold.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, Travely1